PDA

Vis full versjon : Privat lege

tjorven
14-08-2002, 14:46
Hei jenter....

Jeg går hos privat lege på volvat når jeg har mine kontroller.
Legen jeg bruker er spesialist, og jeg har gått hos ham siden jeg hadde et vellykket ISCI forsøk i mai...

Denne legen er ikke dekket av trygdekontoret eller hva det heter, så jeg må betale ca 450.- til hver kontroll...
Jeg føler meg veldig trygg hos denne legen så tidlig i svangerskapet, og han følger oss utrolig bra opp....

det er jo ikke noe problem med penger nå så tidlig, men etter hvert kommer jeg jo til å hyppigere på legebesøk, og da blir jo dette rimelig dyrt....er det da greit å begynne hos fastlegen, er vil jeg få problemer da???
Skal jo etterhvert til jordmor også...

Hilsen tjorven og knøttet (15+5)

K@trine
14-08-2002, 14:55
Det er jo vanlig og gå annen hver gang til jordmor og annen hver gang til legen. Jeg går til jordmor hver gang, men det er fordi legen har kontor veggivegg med henne, så hvis det er noe galt så bare banker ho på hos han. Men du kan jo satse på å gå til jordmor hver gang og heller bare gå til legen når du føler at du har behov for det! Det ville hvertfall jeg gjort!
Lykke til :findag:
Klemmer fra BigMama 32+0:baby:

Nibe
14-08-2002, 15:14
Jeg går og til privat lege, og har gjort det siden uke 5..
Jeg bateler 300 kr pr gang, og begynte i uke 15 og gå til jormor i tillegg...
Altså jeg gikk 1 gang til spesialisten, 2 til jordmor(evt fastlege), 1 til spesialisten osv..

Det har jeg fortsatt med hele veien, og stortrives med det...
Er nå i uke 37/38.. Lykke til:D

Nibe

Tidl. bruker
14-08-2002, 16:11
.

I am
14-08-2002, 18:30
Hva da for eksempel, Marikken? Synes det høres litt skummelt ut å få feilinformasjon når man er gravid...

Klem fra I am 5+2