PDA

Vis full versjon : Tror faktisk at jeg er gravid(?)

Nilla
06-11-2003, 16:19
Til alle gravide kvinner der ute!

Saken er den at nå er det 5 dager til IKM, og jeg mener å kjenne at kroppen er helt annerledes enn det den normaltsett er rundt denne tiden før mens.

Dette er hva jeg kjenner;
1. såre/ømme brystvorter
2. svimmelhet (veldig)
3. trett
4. Synlige blodårer på puppene(dette har jeg aldri hatt før)
5. stikking i magen
6. "press" i tennene

Er det mulig å kjenne alle disse grav.tegnene uten å være gravid?

Dette kjennes nemlig ikke ut som noe en kan innebille seg, hvis ikke jeg får en positiv test, tror jeg nok at jeg må ha en "alvorlig" influensa på gang:)

Mange klemmer til alle dere som har bebiser i magen

Hilsen :gal2: Nilla

Tidl. bruker
06-11-2003, 16:44
Ta en test, og jeg krysser fingrene dine for deg:)

Hvis du ønsker og VIL så gjerne bli gravid kan du få slike graviditetstegn uten å være det har jeg hørt og lest, men jeg vet ikke om det er sant at vi får innbilsketegn fordi vi tror at vi er gravid, men så er vi ikke det:(

Forglemmegei
06-11-2003, 19:47
Jeg fikk alle mine tegn 2 dager etter befruktning, så det er ikke umulig å få tegnene nå hvis du er gravid!!
Jeg ønsket hver mnd i nesten 4 år at jeg var gravid (spekulerte i tegn selvfølgelig), men da jeg først ble det så var jeg ikke i tvil om hva tegnene betydde!! De blodårene kom før jeg tok testen... Svimmelhet er veldig vanlig det også!!
Jeg håper indelig at det har skjedd, Nilla, og jeg skal fortsette å krysse fingrene for deg:D
Hold oss oppdatert da!!
:klem:

Silav
14-11-2003, 17:12
Det kan godt hende du er gravid :)

Jeg var veldig svimmel før jeg begynte å lure på hvor mensen ble av.. svimte faktisk av midt på stuegulvet!!
Og så hadde jeg vondt i magen.. kjentes ut som mensen kom hvert øyeblikk. Men det gjorde den ikke.. :)

Ellers hadde ikke jeg noen tegn så tidlig.. ikke som jeg husker..

Håper du er gravid da! :)