Vis full versjon : lite spark etter litt vont ved koz.....
Hei
Er det noen som vet ....
I går så koset manne og min jeg oss litt i dusjen ( sorry detaljene ) Men etterhver så gjorde det så vont på den ene siden inni meg at jeg nesten gikk i kne stå...
Og i dag så har det lille nurket mitt sparket langt mindre enn han pleier om dagene.....:???:
Kan vi ha skadet han på noe vis...? Noen som vet?
Tidl. bruker
07-11-2003, 13:14
Den lille ligger så godt beskyttet inne i livmoren din at det ikke er noen fare for å skade baby under sex..... Så lenge det ikke er blod å se, er nok alt i orden. Under en sex-akt får den lille en del vuggende og søvndyssende bevegelser fra deg og at den nå har sovnet og sover godt.....
Men dersom du ikke kjenner liv i morgen, bør du ta kontakt med lege eller jordmor for å sjekke at alt er som det skal...
Masse klemmer fra
Tusen takk for svar... nå ble jeg veldig rolig....
Han har sparket i dag.. fikk et kraftig et etter jeg hadde lagt inn dette....( typisk )
Å ikke har jeg blødd.. men det er godt å vite at det ikke skader den lille når det endelig er litt action i huset :p
Nå er jeg mye tryggere!
Ja vi må kunne ha litt "action i huset" selv om vi er gravide. Jeg er virkelig overrasket over hvor positivt en graviditet kan påvirke samlivet ;) Ingen av de negative effektene man hører om her i huset i hvert fall. Vi kjører etter prinsippet om at "all sex er av det gode" Ellers ville jeg sikkert blitt sprø... men jeg skjønner jo at du lurte litt når det gjorde vondt. Det var sikkert bare noe som kom litt ubehagelig i klem der inne.
DrBabe 18+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.