Vis full versjon : Fortelle sjefen - hjeeeelp!!
Cirkeline
01-10-2002, 17:57
I dag slippes bomba - i dag skal sjefen få vite at jeg er gravid. Gjett om jeg gruer meg. Jeg skal ringe han om ca 30-45 minutter for han sitter i et møte fram til da.
Så det jeg trenger er en masse heiarop og oppmuntringsord fra dere!!
Hjelp!!!
Klem fra en meganervøs cirkeline (14+4)
Marianne73
01-10-2002, 18:01
Lykke til !!!!
Masse gode tanker sendes.
Grudde meg veldig før jeg skulle fortelle sjefen min det også, men han tok det mye penere enn jeg hadde forventet - så kanskje blir du positivt overrasket. Det er ihvertfall lov å håpe !
Marianne
Ser av klokka at det kanskje allerede er gjort!!
Hvordan gikk det da :???:
:klem: fra tigern 14+3
Cirkeline
01-10-2002, 18:42
JAAA nå er det gjort!! Og jeg grudde meg for ingenting!!!! JIPPI!! Jeg har visst en snill sjef alikevel :) Han sa: jaja, det får vi tåle, gratulerer og når er termin. Så svarte jeg, og så snakket han bare videre om jobben... hihiiiii
Gjett hvor mange kilo lettere jeg er nå, og gjett om jeg får en fin kveld i dag :D
Uansett - takk for gode vibber!!!
Oi- glemte å si at han bare regner med at jeg jobber ut året, og at pendlingen min bare blir til å vare ut året! Snille sjefen min! :) Jeg svarte bare at foreløpig er jeg frisk og rask så vi fikk vurdere det etterhvert.
Klem fra en overkjempemegalykkelig cirkeline (14+4)
Marianne73
01-10-2002, 18:55
Så utrolig deilig :) :)
og så fint at verden av og til er så mye mindre komplisert enn vi tror !!!!!
Sjefen min taklet det helt likt som din og sa bare "Åja, når skal du ut i permisjon ?" og deretter var vi tilbake på jobbprating igjen. Følte meg nesten litt snytt for jeg hadde jo grudd meg i flere uker (uten grunn)
Hurra for forståelsesfulle sjefer :klapp: :klapp: :klapp:
Marianne 14+4
snart mamma IGJEN !
02-10-2002, 01:18
Vel jeg jobber i familiebedrift så jeg får jo et litt annet forhold til sjefen da han tross alt er min far. Vel som mine foreldre sa: Som besteforeldre er vi kjempeglade, som arbeidsgivere synes vi det er bare hyggelig.....Det ordner seg alltids....
Så fint at det gikk bra!!! :p
Jeg gruer meg masse til det blir min tur. Må vente ganske lenge - siden det ennå ikke er avgjort om jeg får fast jobb eller ikke. Må gå med vide gensere i mellomtiden og håpe at ingen merker noe (takk og pris for at jeg ikke er mer syk...)
Det blir kjempekjipt å komme og fortelle det etter at jeg evt. har fått tilbud om fast jobb, men jeg tør rett og slett ikke si noe før. Vi er 8 som kjemper om 6 jobber og det er klart en gravid stiller bakerst. Sad but true! Sjefen kommer sikkert til å bli litt sur og spørre hvorfor jeg ikke har sagt noe før, men hva annet kan jeg gjøre...? Håper bare hun tar det like fint som din sjef!
Klem, Zurufa
80martine
03-10-2002, 18:18
Når jeg fortalte det til sjefen min fikk han sjokk, han holdt seg fast i stole og utbrøt: "men du er jo bare en liten jentunge":) (jeg er 22) Men jeg var minst på jobben og var alles lille pike ( litt gøy, fikk kake hver kveld).
Men det var jo bare en helgejobb ved siden av studiene så det hadde jo ikke så mye å si uansett.
Så bra:kidoki:
Sjefer kan være ålreite de og, skulle egentlig bare mangle. Heldigvis har ting en tendens til ikke å bli så ille som man tror på forhånd.
Hei!
Jeg ble dårlig i august og måtte være hjemme fra jobb. Jeg ringte for å fortelle det, men sjefen spurte faktisk selv...! Synes det var kjempefint!
Dessverre mistet jeg den, men nå er jeg gravid igjen. Har ikke sagt det enda, men det er ikke noe jeg gruer meg til nå.
De spør faktisk om jeg planlegger noe.. :)
Klem Camilla
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.