PDA

Vis full versjon : sulten?

rita
09-11-2003, 07:12
hei i helga har vært veldig sulten tidelig om morran må opp å spise ei skive for så gå legge meg igjen..har ikke hatt det sånn på lenge..var noe begynnelsen i forbindelse med kvalmen...er det flere som har det sånn?

skorpion 80
09-11-2003, 10:44
Å jada.
Har sånne anfall og det har jeg hatt igjennom hele graviditeten.
I begynnelsen da jeg var kvalm åt jeg hele tida, men nå er jeg 8 måneder og kan ikke skylde på kvalmen lenger, som ga seg i uke 10 eller hva det var.
Det er bare sånn at jeg rett og slettt er KJEMPEsulten tidlig på morran eller om natta! Og må opp og spise....Skylder på bebis...
Det er vel sånn at forbrenninga øker og vi trenger litt mer mat.
Men det som er er at hvis du er vant med å spise hver 3.-4. time på dagen, så skjønner liksom ikke kroppen din det om du spiser like før du går og legger deg, at den ikke vil få mat på 8-9 timer, da vil den mase om mat hele natta, dette er min erfaring ihvertfall. For du setter igang forbrenninga hver gang du eter. Så det lureste er å gå til sengs ikke mett, ikke sulten, sånn midt imellom. Et par timer etter siste måltid. Dette er min erfaring. Nå veit ikke jeg åssen regler du har på dette, men et lite tips kanskje?