Vis full versjon : Svusj-svusj-svusj sa det...
Og det gjorde det 152 ganger i minuttet! Har en fantastisk lege som lot meg få høre hjertelyden, enda jeg bare skulle hente noen papirer. Han var vel lei av alle pensjonistene som var innom for å få influensavaksinen sin, og ville oppmuntre både seg selv og meg!
Og for en oppmuntring!!! Han kunne ikke love noe på forhånd, det kunne være både en og to uker for tidlig, men etter littebitt leiting hørte vi det! Syns den var så rask, men den er visst ENDA raskere i begynnelsen, vil synke ettersom fosteret blir eldre.
Til dere som ikke har hørt enda: Gled dere!!
Stooor klem fra Johanna, 12+2 i dag.
Var til min aller første kontroll idag :klapp: og var veldig spent på hva som ventet meg. Legen var såååå hyggelig og tålmodig :) Han svarte velvillig på alle mine spørsmål :???: og forklarte steg for steg hva han til en hver tid gjorde eller skrev. Det syntes iallefall jeg var kjempebetryggende.
Da det endelig var tid for å kjenne på magen, sa han at vi trolig ikke ville høre noe lyd. Det var for tidlig enda... :uff:
Han satte igang og trykket og skled rundt omkring på magen "...hmm, ja dette er din hjertelyd...og.... neimen der kommer jo lokomotivet jo....dette er lyden av babyen din.." :hjerter: :hjerter: :hjerter: Da klarte jeg ikke lenger å holde tårene tilbake :happycry:
Skulle ønske samboen kunne vært der med meg.. men det lot seg dessverre ikke gjøre... neste gang derimot skal vi være to :elsker2: som nyter lyden av underet :baby:
Det er bare helt fantastisk.. gleder meg allerede til neste gang.. og ikke minst til UL. :D
Klemmer Bea 11+1
Så flott, både Johanna og Bea!!!:klapp: :klapp:
Den 10. er det min tur, gleder meg!!
Husker godt første gangen jeg hørte det med Emil, det var stooort!!!!
Så herlig! :klapp:
Det er en fantastisk opplevelse å høre hjertelyden til den lille som vokser inne i magen!
Gleder meg til jeg kan høre Lillingen, forhåpentligvis på neste kontroll den 17/10! :D
:findag:
11+3 i dag!
Så herlig! :)
Og det stemmer det, akkurat sånn var det det hørtes ut; svusj - svusj! Husker den lyden helt tydelig... Håper jeg får høre hjertelyden den 9., litt tidlig, men det skulle ikke være umulig!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.