PDA

Vis full versjon : Langt hjemmefra...

muffin
01-10-2002, 22:19
Er det flere her i mai-klubben som bor i USA? Føler meg litt ensom med henhold til spørsmål om sykemelding og mamma permisjon!
Hvor jeg jobber, får jeg bare 6 uker permisjon når babyen kommer, noe som er ganske uhørt for oss nordmenn med ett års mamma permisjon! Har lyst til å være hjemmeværende, men måtte bare skrive oss på venteliste for barnehage... :leiseg: Trenger jo pengene, og med hus bil og baby er vi nødt til å ha to inntekter. Noen andre som er langt hjemmefra??

Klemmer fra muffin

Stine-mor
01-10-2002, 22:23
Leste presentasjonen til Kitty,og hun bor i USA :)

Kitty
02-10-2002, 01:51
Som Stine-mor sier over her, så bor jeg også i USA. Jeg bor i Texas akkurat som Lonestar, men jeg er enda lenger vest enn henne. (Vi bor i San Antonio)

Hvor lenge har du bodd her? Send meg gjerne en PM om du vil. Jeg har bodd her i 8 år nå, og det er utrolig som tiden flyr. Jeg trives veldig godt, men det er ikke helt _hjemme_ for meg likevel.

Mammapermisjon og rettigheter er det som du vet smått med, og hva du får av permisjon eller andre goder er veldig opp til selskapet du jobber for.

Jeg var hjemme med forrige barn, men jeg vet ikke om vi får det til denne gangen. Jeg håper i alle fall at jeg kan være hjemme i noen måneder!

Jeg er spent på å høre hvordan du har det.

Tidl. bruker
02-10-2002, 02:06
mener hun som Berta prater om heter Stratos.... fra canada... ikke heeelt sikker... :)