PDA

Vis full versjon : Har dere kjent liv?

Helle
02-10-2002, 00:26
Hei alle marsdamer :)

Jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg endelig har kjent livstegn fra :baby:
Har dere kjent noen livstegn? Evt. hvor langt på vei var dere da dere kjente det?

:findag:

Hilde
02-10-2002, 00:53
Hei

Jeg er tredjegangsgravid, og har kjent liv siden slutten av uke 15.
Nå er jeg 17+1 og kjenner gode spark, h*n er blitt veldig mye sterkere på bare 1 uke. Kjempemoro.
Skal på ultralyd til torsdag, og kan nesten ikke vente.

Klem fra Hilde

Olivia
02-10-2002, 13:52
Hei!
Jeg kjente liv helt sikkert første gang i uke 15:D Det er vel ganske tidlig for å være førstegangs fødende. Men jeg har også en veldig aktiv liten baby i magen! Var på ultralyd i går og h*n sprella så mye at jordmor hadde store problemer med å få målt lårbenet. Nå er jeg 17+4 og kjenner sparkene godt utenpå magen!:klapp: Til stor glede for kjæresten!!!

Andrea
02-10-2002, 13:52
Jeg er annengangsgravid. Jeg har kjent spark hver dag siden ca uke 16 (i dag er jeg 17u+5). Skal på UL på mandag, og da får vi forhåpentligvis vite hvilket kjønn det er på nurket i magen :)

tigern
02-10-2002, 14:05
Jeg er andregangsgravid, og har faktisk kjent liv helt siden uke 13.

Fikk bekrefta hos legen at det var babyen's dult jeg kjenner, for han hørte hjertelyden akkurat der jeg kjente babyen. :D

Det er deilig å kjenne liv!!! Gleder meg til det blir skikkelige spark som sambo også kan kjenne!!

:findag:

:klem: tigern 14+4

Elma
02-10-2002, 14:23
Ja, her sparkes det mye! :) :)

Er mitt andre svangerskap, og jeg må si at det er mye lettere å kjenne sparkingen denne gang!

Med Jenny kjente jeg ikke så mye, for hun lå mest og sparket innover i magen, og så hadde jeg så enormt med fostervann.

Blir glad når jeg kjenner sparkingen - for da blir jeg minnet på den lille tassen der inne. :) :)

Syrinen
02-10-2002, 14:41
Kjenner liv hver dag, både utvendig og innvendig. Kjempe god følelse. Har gjort det et par uker nå

80martine
02-10-2002, 15:23
Jeg TROR jeg kjenner liv. Det kan på en måte ikke være noe annet. Det er ikke tarmene. Men jeg klarer ikke å beskrive hvordan det kjennes ut, det er bare noe som beveger seg der inne, ingen fisk eller bobler. En litt "alien" følelse:)

CecilieS
02-10-2002, 17:11
Jeg er 1.gangsfødende, og kjente liv for 1. gang da jeg var 14+0 på vei. Nå er jeg 17+3, og krabaten er kjempeaktiv! kan tilogmed kjenne at h*n snur seg. Samboer har kjent liv utenpå den siste uka, jeg litt lenger. Kjempemoro!:baby: