PDA

Vis full versjon : Okei, hormoner kan være bra også ;)

Camomilla
02-10-2002, 02:23
Som de fleste skjønte av det forrige innlegget mitt er humøret litt opp og ned om dagen :blush: Heldigvis er ikke alle dager like ille, og humøret kan heldigvis svinge opp også, ikke bare neeeed....

For tiden er mannen borte på nattarbeid. Han kommer møkkete og kjempesliten hjem i sekstiden om morgenen og trenger litt ekstra omsorg. Jeg tok med toåringen ut idag og ble borte til godt utpå dagen så han fikk hvile litt. Så kjøpte jeg med meg noe godt hjem og så spiste vi en sen lunsj alle tre :)

Idag er han bare en knupp!!! Igrunnen INGEN forskjell på ham fra siste innlegg, men idag er han MYE mer sympatisk, og jeg føler meg priviligert som får leve sammen med en så deilig, kjekk og fantastisk mann :D

Føler meg passe schizofren for tiden - det er jo ikke lenge siden han kunne komme med en kommentar om leppepomaden min som kvalifiserte til en halvtime oppløst i tårer... :gal2: Har på følelsen at han smiler litt overbærende inni seg og skjønner at jeg ikke helt styrer "løpet" om dagen - heldigvis føler han sjelden for å være ubehagelig tilbake de dagene JEG er det! Så da må jeg jo elske ham litt ekstra de dagene jeg IKKE er det...??? ;)

Camelia
02-10-2002, 15:04
:lol:

Ja, sa jeg det ikke.... Disse mennene våre blir så RARE, liksom, når vi er gravide... Skjønner ikke det! :uff:

Interessant teori, det der, Camomilla. At det skulle være VI som er rare, og ikke egentlig mennene våre... :p ;) Nææææææiiiiii.......? :???: