Vis full versjon : Vi er den mest aktive klubben!!
Blir stadig mer kjent på disse sidene nå og fant nettopp ut at vår klubb er den eneste som allerede har rukket å 3 sider med nye diskusjoner her inne. Det er ganske bra da siden disse sidene ikke har vært oppe mer enn noen få dager.
De fleste holder på med første siden sin, noen har kommet til side to, mens vi altså er i full gang med side nr. 3 :klapp: :klapp: :klapp:
I tillegg så ligger mange av oss ganske høyt på aktiv bruker listen også....undertegnede ligger på en 3. plass og vet ikke om hun skal :klapp: for det eller bli litt :blush: ....Miro ligger på en flott 10. plass og Vimsen rett i hælene på en 11. plass :klapp: :klapp: :klapp:
Og jeg har tydeligvis lite å gjøre som sitter og leter frem slik statistikk :gal2: :gal2:
ha en fortsatt solrik og fin dag, jenter
klem fra Mormona T-18
Permisjonstid, og sommertid med alt for varmt vær... :D :D :D
He he, også er det jo bare såååå mange koselige her inne:mhmm: :mhmm:
Nibe
Hvor finner du sånn statistikk..........? Hm....Kan ikke si at jeg har lett noe særlig heller da:blush: Sikkert rett i fjeset på meg tenker jeg:p
Jeg må ærlig innrømme at JEG er en mini-sviker i augustklubben. Jeg har nemlig termin om 6 dager..........Jeg har i dag lagt et innlegg i septemberklubben, rett og slett fordi jeg ønsker tilbakemeldinger på det, og aktiviteten i augustklubben er så laber............:( Men FY MEG, for da er jo nettopp jeg med på å bidra med det!!:p
Håper ingen blir sinte på meg av den grunn....:blush: :uff:
Hm....
Noen har nok bedre tid en andre ja :)
Selv ligger jeg nok dårlig an til å komme på topp 50 listen enda, med bare 12 innlegg.
Men så jobber jeg fortsatt 50% også da, og har en hjemmemaskin som er inderlig kranglete for tiden.
Men jeg regner med å komme sterkere mot slutten når også jeg skal gå hjemme og finne på noe å fylle dagene med og stabber rundt på mine vakre hobbitføtter...
Om jeg klarer å ta igjen deg Mormona, det tviler jeg på, men jeg leser i alle fall innleggene dine og alle de andre sine og koser meg og smiler og ler (for det meste i alle fall selv om det er noen innlegg som også gjør meg litt trist).
Hurra for septemberklubben!!! Måtte den bli like aktiv på NM!!!
(og måtte jeg klare å holde på medlemskapet mitt og ikke måtte over i Oktoberklubben (Selv om det er mange hyggelige jenter der også)... jeg som har menstermin 1/10! )
Klem Eforia
34+3
Eforia: Svikter du oss i oktoberklubben...?
Neida, her er ingen vonde følelser for det. :grrr:
Vil bare si at Mormona er en...skrytepave, skrytepave, skrytepave.....:luring:
hehehehehehehe.........
Pope og lille kråkebolle
Atte du Mormona
Vi får nå si at litt va grunnen til at vi er de mest aktive er at vi ffaktisk har gått ut i perm ELLER at vi er sykemeldte da
OG masete er VI !!! :lol:
KLemmer
Vimsen
Digger disse sidene jeg!!! :lol:
Dagene hadde vært uendelig lange OG kjedelige uten.
Så det så!
Derfor er det ikke sååå rart om vi er BEST!!!
Skravlebøtter hele gjengen som vi er... :latter:
Anne M+ lillegutt 33+5 :baby:
HØH, forresten 12.plass jeg da :D
Mormona:D Statistikk:???: :???: Herregud, hahaha:lol: Hvordan har du klart å regne ut dette? Er det på septemberklubben eller generelt på hele SM??.. Du på 3. plass da:) Du er ikke riktig klok:gal2:
Har du ingenting annet å gjøre i dag?? Gå å ta oppvasken, det har jeg tenkte å gjøre nå.. puhhh :(
Hei da:cool:
klem fra Miro
Tar oppvasken akkurat nå jeg, Miro.....puttet alt inn i maskinen og startet den....oppvask gjør deg selv, sier jeg bare :latter: :latter: :latter: :latter: :latter:
Mormona
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.