Mor til 3
02-10-2002, 14:24
jeg er nå 10+6 på vei. og har i de siste 2 ukene hatt en del blødninger, første gang rant det masse friskt blod. det ga seg etter et par timer. ultralyden var da ok. etter dette har jeg hatt litt blødning nesten hver dag, men det er ikke så mye (oftest bare sporblødning) og det er gammelt blod (brunt) var på ny ultralyd på fredag. og da sa de at morkaka lå delvis foran mormunnen og at det kunne være årsaken til mine blødninger. fikk lite informasjon ang dette. eneste de sa var at den vanligvis trakk seg oppover senere i svangerskapet, men hvis den ikke gjorde det så ville det bli keisersnitt ved fødsel. Er det noen større sjangs for å abortere da morkaken ligger sånn? eller for at den kan løstne ? har 3 barn fra før, men har hatt 5 spontanaborter også så jeg er så redd for at det kan gå galt igjen. aborterte senest i juli i år, var da 20 uker på vei, da også hadde jeg sånne blødninger rett som det var. og da var også alt ok på ultralydene jeg var på.
prøver å være optiist og tror at det skal gå bra denne gangen her. men jeg blir like redd hver gang jeg ser at jeg har blødd.
Noen som har erfaringer med dette ?
prøver å være optiist og tror at det skal gå bra denne gangen her. men jeg blir like redd hver gang jeg ser at jeg har blødd.
Noen som har erfaringer med dette ?