Vis full versjon : Bilder av Alvas mage!
Hellu :)
Vi er altfor sløve til å legge inn bilder av magene våre her inne synes jeg... tror bare det er Line som har gjordt det før?
Legger ved et bilde tatt da jeg var 27 fullgåtte uker. DVS 6 fullgåtte måneder. (16 September)
Det er jo allerede snart en måned gammelt, da... iallefall en halv... :)
Vil gjerne se flere magerher inne! :)
PS hva tror dere det ligger i magen da? Selv haaaater jeg at jeg ikke vet det... :uff:
Så flott mage du har :klapp:
Det er ikke lett å "se" hva du får, men hvis jeg skal gjette tror jeg det blir ei lita frøken :)
Skal prøve å legge ut bilde jeg også ;) Må bare ta et først... :p
Teddy :)
02-10-2002, 16:32
Kamraet vårt er på reparasjon, og det kan jo ta sin tid... :uff:
Bilde kommer så snart kamraet er i hus... :)
Flott mage du har, forresten :klapp:
Jeg klarer (og tør!) ikke gjette på hva som skjuler seg i magen din...
Klem Teddy 29+4
Flotters mage!! Vi har dessverre ikke digitalt kamera..........eller vi har det på videokameraet, men det blir litt styrete å få det over på PC'en.
Synes du har en mer spiss mage enn meg selv, og jeg tror (99% sikkert) at jeg får jente, så jeg vil tippe på at det er en gutt der inne.
Klem Snehvit 28+0
Kjempe flott mage Alva :D
Jeg syntes det er vanskelig å gjette på kjønnet jeg, har ikke helt greie på det der.;)
Men fin mage har du:klapp:
Kjempe fin mage!!
har endelig også fått ordentlig gravid mage,men synes alle andre sine er så mye finere:uff: :p
lenesin termin 31 desember
Vi har ikke digitalt kamera,og ikke vet jeg hvirdan man sender inn bilde heller.Skulle gjerne gjort det.;)
Klemmer,
Hei; Alva ! For en flott strutte-mage ! Ikke så verst body heller.. ;)
(kompliment) Litt vanskelig å si hvilket kjønn denne magen skjuler, ...er det en gutte- tut, kanskje...?
Lykke 31+1
JENTE i magen din :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.