PDA

Vis full versjon : Noen som har lekket fostervann?

Ing
18-11-2003, 12:08
Lurer på om det er noen her inne som har lekket fostervann, sånn litt og litt over lengre tid? Her pipler det nemlig noe. Og jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er tynn utflod eller om det kan være fostervann. Om morgenen når jeg står opp, da renner det ut en pen liten skvett.

Hvis jeg ikke har på meg truseinnlegg, så ser jeg at fargen er gulhvit. Og den er helt fri for klumper, ja.

Noen som har peiling?

Har ca. 5 uker igjen.

Nuta
18-11-2003, 14:13
Hei:)

Jeg husker de to gangene tidligere jeg har vært gravid, har jeg hatt den samme følelsen som deg de siste ukene.
Men første mann var jeg inne på skjekk, for jeg trodde selv at fostervannet rant.
Men på føden sa gyn legen at det er normalt å ha tynn vannlignene utflod rett før termin.

Jeg hadde samm bannlignene utfloden nå sist også, jordmora mi sa at forstervann lukter litt røkt og søt.....Hva lukter det av det?

Bee
25-11-2003, 12:49
Hei på deg!
Jeg har også vært på sjekk fordi jeg trodde kanskje det kunne være fostervann, men det var bare tynn utflod hos meg også. Legen sa at det kunne samle seg opp utflod i skjedegangen og derfor kunne det komme en del på en gang. Ta en sjekk vis du er urolig, det er bedre enn å gå å lure. Jeg følte meg litt teit når jeg kom opp på klinikken, men han kunne trøste med å si at de hadde både første, andre og tredjegangsfødende inne så og si hver dag med samme "problemet".