PDA

Vis full versjon : Har MASSE strekk merker :)

Rebecca
14-08-2002, 15:50
Jeg var ganske stolt over å ikke ha noen på magen men plutselig kom det noen over natta :eek:
Magen min har ennå ikke detti ned så da får jeg vel enda flere :leiseg:
Flere som har fått det?
Nå kan jeg vel aldri vise meg i noen korte topper lenger nei :p :p
Har også en del på hoftene og det ser ut som om jeg har klore merker på rumpa :D :D

Snakket med jordmora igår ang. røde hunder og legen min hadde "glemt" å sjekke meg med det rubella greine så jeg måtte ta ny blodprøve :sint: Ho sa at uansett så går det bra ettersom jeg har kommet så langt :D :klapp: Ble så letta da :)

Kos dere videre i varmen da :)

Klemz fra

Miro
14-08-2002, 16:23
Heisann:mervink:

Jeg må bare si at jeg føler med deg med strekkmerkene:stakar: Ikke noe morsomt i det hele tatt. Det er jo ikke sikkert du får flere. Dessuten kan det være at mye går bort også. Jeg har hørt at det kan gå bort etter fødsel, men at noe blir igjen. Dessuten blir de jo mindre tydeligere ettersom kroppen kommer til sitt normale igjen. Det kan være at du neste sommer kan gå med korte topper allikevel:)

Ang. røde hunder, så skulle jeg også tro at så langt i svangerskapet var det ikke noe farlig. Så fint at han har glemt å ta den blodprøven da, den som er ganske viktig:bonk: Nei, slå han i hodet du:)

Klem fra Miro:) T-18

Hanneh
14-08-2002, 16:38
Hei på du!
Kjedelig med strekkmerker, men hva betyr vel det når man sitter med et velskapt barn i armene:):???: :D Jeg har ikke vært plaget så mye med strekkmerker, så jeg kan kanskje ikke uttale meg helt om det.:p
Så flott at det ikke var noe farlig med røde hunder så langt ute i svangerskapet, det er godt for oss andre å vite også!:D

Klem Hanneh 34 + 4

Ane
14-08-2002, 16:57
Jeg har masse strekkmerker, og er egentlig ikke så plaget med det. Synes ikke det er så stygt. Ihvertfall ikke når magen forsvinner, da blir de bare bleke små striper.
Jeg fikk veldig mange i mitt forrige sv.skap, og denne gangen har det ikke vært plass til å sprekke, så jeg har fått fire streker til ganske høyt oppe. Pussig.
Det er ikke så mye man kan gjøre med det, men mange forsvinner etterpå.
Datteren min synes det ser ut som om jeg har et bål på magen...
Ane33+4

Vimsen
14-08-2002, 17:04
Titt-tei :)

Klert man håper på forhånd at man ikke skal få disse skjemmende merkene

Men det er jo ikke så rart at de kommer da sånn som magene våre vokser;)

Nei dette synes jeg vi bare får leve med. Blir nok fort glemt skal du se ;)

Klemmer
Vimsen

Anne M
14-08-2002, 17:28
Enig med Vimsen her...
Har ingen på magen,men fått et par på lårene.
Ikke bryr det meg noe særlig, syns egentlig det er et lite offer i forhold til hva vi får igjen :hjerter: :baby: :hjerter:

Så se litt forbi dem, nyt dagene nå og tiden du har i vente,
det er bedre for både mor og barn.

:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:

Mormona
14-08-2002, 19:51
Hei, Rebecca :)

Skjønner at du ikke er så veldig fornøyd med strekkmerker på magen....er forsåvidt enig med Vimsen til en viss grad, men samtidig så er akkurat magen det stedet jeg absolutt ikke vil ha strekkmerker.

Som litt trøst så kan jeg fortelle deg at jeg har endel strekkmerker på brystene etter mitt første svangerskap, og de har falmet ganske betraktelig altså. Dessuten så legger nok vi mer merke til sånne ting enn det andre gjør. Monamannen min tenker aldri over strekkmerkene og hvis jeg nevner de i en samtale sier han bare..."jammen, du har jo fått barn, jo...da forandrer jo kroppen seg mye..":nuss

Har hørt at man kaller strekkmerker for adelsmerker og da høres det slett ikke så dumt ut, eller hva...??

klem fra Mormona T-18

Wanja
14-08-2002, 20:59
Hei Rebekka:)

Fikk mine merker også sånn helt plutselig..over natta:leiseg:
Men nå har jeg vent meg til de.. *hehe*
Har litt både her og dær.. På pupper,lår og nederst på magen!!
Men "Adelsmerker" var ett godt ord for strekkmerkene Mormona:klapp: :klapp:

Heldigvis er samboen min også forståelsesfull for strekkmerkene...best for han det...!!:bonk: :bonk:
Han Er faktisk redd meg til tider:eek: ...har lite kontroll på utbruddene mine for tiden!!

Forresten heldig dere som ikke har strekkmerker og kommet såå langt:p :p

Wanja34+3:findag: