PDA

Vis full versjon : jeg er så trøtt

AnnC
02-10-2002, 22:01
Trodde plagene var ferdig for denne gang, kvalmen var gitt seg og smertene er mindre. MEN denne trettheten er uutholdelig. Selv samboeren begynner å bli irritert.....Jeg sover ni timer om natten, men er utslitt klokken to og derfra og utover er et rent mareritt. Jeg sovner i bilen og sovner over middagstallerken.......Gjeeeesp...nå er det snart natta igjen....sukk.....jeg begynner å bli lei av å bruke all denne tiden på søvn.
Håper dere alle har det bra!

Tvinny
03-10-2002, 00:20
Jeg er for tiden også veldig trøtt, er nå 12 uker + 3 dager på vei! Hvor langt har du kommet?
Mange hilsner fra en nesten navnsøster!
Anne Catrine

K27
03-10-2002, 12:39
Jeg sliter også med voldsom tretthet. Jeg er 13+3 på vei, og livet mitt består av å være på jobb, og sove. Er kjempetrøtt og sliten kl.2-3 på ettermiddagen, og sovner på sofaen når jeg kommer hjem.

Det er lite av husarbeid jeg orker å gjøre, så samboeren min er litt på kantene for tiden, og når han blir irritert begynner jeg fort å grine. :leiseg: for jeg blir så stressa og deppa når han uffer og akker seg eller går rundt og kjefter.

Og jeg som trodde at nå skulle jeg være opplagt i 3 mnd!

Mater
03-10-2002, 13:24
Kjenner meg igjen, jeg ja! :o
Samboeren min begynner å bli litt lei nå. Sleper meg igjennom arbeidsdagen, middag, og deretter er det sofa'n resten av kvelden før jeg går å legger meg rett over 10. Sover omtrent 9 timer om natta (avbrutt at jeg må opp for å tisse). Kvalmen har stort sett gitt seg, litt uvel sånn av og til, men stort sett ok. Bare jeg ikke hadde vært så utrolig sliten hele tiden! Han styrer rundt med støvsuger, gulvkluter og oppvaskkost. Jeg begynner så smått å få dårlig samvittighet.

Nå er jeg 12+4 og ser med forventning til den dagen mitt overskudd vender tilbake. :)

Saga
03-10-2002, 16:26
Jeg sover med en gang jeg har anledning.
Sover sannsynligvis 11-12 timer hvert døgn..........MYYYE mer enn vanlig!
Mannen min er forståelsesfull og pakker meg inn i dyna....
Husarbeidet tar jeg i helgene når jeg har hele dagen på meg...orker ikke gjøre det etter jobb!
Ganske rotete hjemme nå.....og vaskerommet FLYTER av klær som skal vaskes.......

Gjeeeeeessssppppp:sover: :sover: :sover: :sover: :sover: