PDA

Vis full versjon : Hvem skulle tro at....

Polyanna
14-08-2002, 16:12
For 8 måneder siden, hvem ville da trodd at

- jeg skulle finne meg selv stående og spise marsipankake på kjøkkenet klokka 6 om morgenen?
- at varmedyret Polyanna skulle bli avhengig av iiiiiskalde dusjer om kvelden for å få sove?
- at bekkenløsningssmerter faktisk ikke trenger å bli verre og verre, men faktisk kan bli borte??:klapp:
- at jeg skulle finne ut at jeg har MASSE til felles med mennesker jeg før aldri snakket med, bare fordi vi begge bærer barn?
- at magen min skulle bli gjenstand for offentlig gransking og kommentarer fra alle og enhver?
- at jeg skulle OVERLEVE så og si uten trening i 8 måneder, og til og med trives med det?:o
- at JEG som vanligvis er et sånt "fandens folk som STÅR midt i rulletrappen og ikke slipper forbi oss som har det travelt!!!" menneske, nå er TOTALT avslappet og irriterer meg over mennesker som klager over at trikken er forsinket eller tuter på de som er for langsomme i trafikken. "Herregud, det er en SYKDOM dette at man skal ha det så travelt hele tiden!" hørte jeg meg selv tenke her om dagen. "Det er bare snakk om 2 minutter av ditt liv! Ta det med ro!" Rugemodus, kanskje?

Jaja, forandring fryder! :) En deilig reise har det ihvertfall vært så langt! Må med hånden på hjertet si at jeg virkelig ELSKER å være gravid, og håper det fortsette sånn de siste ukene også, selv om jeg selvsagt begynner å bli litt utålmodig....

Klem,

filosofisk Polyanna, T-27

Miro
14-08-2002, 16:18
:latter: :latter: :latter: Fin beskrivelse Polyanna, det er jo ikke til å tro at vi kan forandre mening sånn nesten over natten:):klapp: :klapp: Jeg syns du har så vittige og intelligente kommentarer hele tiden.

Joda, nå liker jeg å være gravid, for noen uker siden var det et herk. Jeg skal være enig med kommentaren om folks gransking av det du har midt på kroppen som buler ut:bryn: Jeg blir litt sint jeg da:grrr:

Ellers får du kose deg videre:)

:klem: fra Miro T-18

Polyanna
14-08-2002, 16:43
Opprinnelig melding fra Miro
Jeg syns du har så vittige og intelligente kommentarer hele tiden.

:blush: :o

Jeg rødmer, men takker og bukker også.....:) (Og tar det selvfølgelig til meg. Eier ikke skam, sånn sett!:))

Hanneh
14-08-2002, 16:48
Heisan!
Synes du treffer spiker'n på hodet, der du beskriver rugetiden:klapp: Det er så flott å høre at du stortrives som gravid:D Jeg for min del må si at nå føler meg som en flodhest, tjukk og fæl:p , men nå er det ikke lenge igjen:eek: :) Skal iallefall aldri si noe som helst negativt til andre gravide damer i fremtiden! Blir skikkelig lei meg når folk sier "stygge" ting :leiseg:
Men vi er jo så snille mot hverandre her inne, og det er jeg så glad for!:klapp: :findag:

Klem fra Hanneh 34 + 4

Vimsen
14-08-2002, 17:11
Polyanne-kjære :)

Ja sant vi har egentlig ikke noe å klage over ??
Og TENK den bonusen vi får for småplagene våre

Digger innstillingen din :9

Superklem
Vimsen

Anne M
14-08-2002, 17:17
Herlig,altså! :D

Føler det likedan, spretter rundt som om jeg ikke var gravid :lol:
Noen dager kjenner jeg jo klart at jeg er mer sliten enn andre,men stooort sett; veldig fin!!!

Så fin at jeg lurer av og til på om jeg egentlig er forberedt på dette?
Tenkte forleden på at nå har jeg ventet i årevis på at de to jentene mine skal bli litt større og være litt mindre avhengig.
Nå når de er skolejenter begge to,så starter jeg på ny? :lol:
Må visst bare elske dette her :hjerter:

Syns det er deilig med en smule overskudd, i kveld skal jeg ut og spise med min beste venninne,prate lenge og om alt mulig greier.
Deilig med sånne "fri-kvelder", hvem vet hvor lenge det blir til ette fødselen? Ikke bare å stikke av med puppen da? ;)

Fin dag til alle!

Klem Anne M + lillegutt 33+5 :baby:

Mormona
14-08-2002, 19:45
Jeg takker og bukker jeg også, Polyanna....for dine vise, vittige og herlige ord om dette fantastiske svangerskapet vi går igjennom :klapp: :klapp:

Synes det er herlig å se at du virkelig nyyyyter det å gå gravid....deilig å vite at det faktisk går an, samtidig som jeg får litt dårlig samvittighet fordi jeg da er en av de som ikke nyter det like fullt....men sånn skal det kanskje være...?? Vi er forskjellige og takk og lov for det, men det hadde vært litt deilig å kunne føle litt av det du føler akkurat nå....;)

Kos deg videre med mage, god tid og reisen videre mot morsrollen...

klem fra Mormona T-18