PDA

Vis full versjon : Stille før stormen?

Tidligere bruker
03-10-2002, 00:28
Syns det er så stille her med oss jeg. Noen få nye meldinger pr dag. Hva med litt action?

Vi er jo tross alt 56 medlemmer, en stor klubb. Og vi skal om 7 mnd ca føde frem minst 56 små nurk.

Hvordan er formen deres da magedamer? Er kvalmen borte?

Selv så har jeg det helt fint nå. Kvalmen min forsvant for en uke siden *bank i bordet*. Det eneste som kanskje er litt merbart nå, er litt *kynnere* på en måte. Jeg driver og pakker og vasker ned leiligheta, siden vi skal flytte til neste helg. Og da må jeg ta meg ofte pauser, for magen blir rett og slett veldig hard og strammer noe veldig. Og smertene er vonde. Så det ligner på kynnere. Som jeg var plaget med i siste svangerskapet fra uke 18 og. Men, jeg vet jo hvordan jeg skal håndtere de nå, så da går det vel greit det og.

Ellers så skal jeg ha første legekontroll om 12 dager. Så det ser jeg frem til. Og så er det den berømte UL om 10 ukers tid da.

Er det mange av dere som jobber på dagtid/kveldstid kanskje?
Selv er jeg hjemmeværende husmor til mine 4 barn, mann og 5 katter, så jeg har jo egentlig en døgnjobb jeg:)

Jaja, det får være nok for i kveld. Var bare litt skravlesyk.

Mange som har MSN forresten, har noen av dere på lista mi, men hva med dere andre?

Onsdagklemmer fra d_lady 8+3

jovel
03-10-2002, 10:27
Jeg synes også det er stille her, men er ikke så flink til å bidra selv heller....

Jeg går i 100% jobb på dagtid, og stort sett sover jeg resten av døgnet:sover: Må sove når jeg kommer fra jobb og legger meg tidlig om kvelden. Gleder meg til å få litt energi igjen.

Tror nok det er mange her i maiklubben som er i "dvale" nå, så vi får håper det blir mer fart her etterhvert...

Tidl. bruker
03-10-2002, 12:28
Jeg er dessverre ikke så flink til å bidra som jeg skulle ønske. Jeg jobber nesten 100 % og når jeg ikke er på jobben sover jeg. Jeg er forferdelig trøtt, og orker bare en liten tur innom hver kveld. Da leser jeg mest, orker ikke å bruke hodet på innlegg. Håper at dette skal bli litt bedre.

Miriam
03-10-2002, 15:50
Det er nok flere med meg som synes det hele er litt for uvirkelig ennå....

Det synes iallefall jeg. Jeg har så godt som ingen plager, har vært på kontroll men ikke hatt hverken GU eller UL. Det hender Miriam-mannen og jeg ser på hverandre, rister på hodet og sier "det er jo egentlig helt sprøtt", eller "det er vanskelig å tro".
Vi har jo liksom ikke fått det bekreftet -ingen hjertelyd og ikke sett noe. Ikke har vi kjøpt noe heller enda...

Det er nok mange som føler det slik så tidlig. Når de første 12 ukene er overstått er det liksom litt tryggere, og når nurket syns, på UL eller utenpå er det et nytt steg. Om en uke er det min tur til å få se hva som gjemmer seg der inne - jeg både gleder og gruer meg på en gang....

Det hele er nok mye mer konkret for dem som er plaget med kvalme og har det ubehagelig hele tiden. Store :klem: til dere

fra en blid og ikke kvalm :) Miriam

amn
03-10-2002, 19:29
Oj oj oj så mange vi er da:eek:
Ja det har jo vært rimelig stille her inne...men det kommer seg vel kan jeg tenke meg:)
Kvalmen min går litt opp og ned den...men sliter mere med at jeg er så innmari trøtt:sover:
Kan sovne hvor det skulle være om dagen:)
Ellers så har jeg det nesten som plommen i egget:D

Nøtteliten
04-10-2002, 12:15
her går det nok også i ett med 100% jobb og :sover: :sover: :sover: resten av døynet....

men så snart vi har passert de magiske 12 ukene skal vi hoppe glade og fulle av glød rundt, ikke sant?

Nøtteliten