Tidligere bruker
03-10-2002, 00:34
I går kveld, så satt jeg og mannen og prata om dagens hendelser. Og min eldste datter, som enda ikke visste noe om *lille stjerne* satt og gjorde lekser.
Jeg fortalt da til mannen at jeg hadde fortalt min mor at jeg var gravid. Da kom det fra min datter: ER DU GRAVID?
Jeg sa JA, det er jeg:) Om mange mnd skal du bli storesøster igjen sa jeg.
Da kom det med en gang fra henne : FÅ SE MAGEN DA!
Forklarte da at jeg hadde ikke fått noe mage enda ( har litt da men..)
Da kom enda et spørsmål fra henne: SPARKER DEN DA?
:) Ble litt rørt jeg, men svarte at det gjorde den ikke enda, må først bli større. Og forklarte at det enda var en pitteliten baby på bare noen få cm.
Men tenk da, hun husket godt fra sist at mamma'n skulle ha mage når man var gravid og babyen skulle sparke. Dette er første gang hun har spurt meg om noe sånn:)
Så jeg ble ganske rørt, men samtidig glad for at nå vet hun det. Så om ei stund så skal de andre og få vite det.
Måtte bare fortelle dette!!! :D
Klem fra DL 8+3
Jeg fortalt da til mannen at jeg hadde fortalt min mor at jeg var gravid. Da kom det fra min datter: ER DU GRAVID?
Jeg sa JA, det er jeg:) Om mange mnd skal du bli storesøster igjen sa jeg.
Da kom det med en gang fra henne : FÅ SE MAGEN DA!
Forklarte da at jeg hadde ikke fått noe mage enda ( har litt da men..)
Da kom enda et spørsmål fra henne: SPARKER DEN DA?
:) Ble litt rørt jeg, men svarte at det gjorde den ikke enda, må først bli større. Og forklarte at det enda var en pitteliten baby på bare noen få cm.
Men tenk da, hun husket godt fra sist at mamma'n skulle ha mage når man var gravid og babyen skulle sparke. Dette er første gang hun har spurt meg om noe sånn:)
Så jeg ble ganske rørt, men samtidig glad for at nå vet hun det. Så om ei stund så skal de andre og få vite det.
Måtte bare fortelle dette!!! :D
Klem fra DL 8+3