PDA

Vis full versjon : Jul

Solstråle
03-10-2002, 00:44
Hei ....:)

Må bare høre om det er meg som er helt sprø eller om det er flere her inne som har begynt å tenke på jul allerede ;)

Jeg har tilogmed begynt å lage julegaver, og har kjøpt noen få, for jeg tenker at til jul så kommer jo :birth: og før det vil jeg jo være så svær, så da er det sikkert ikke så gøy å gå i butikker:uff:

Så jeg har så smått begynt nå, men føler meg litt små sprø:bonk:

Kan jo nevne at jeg er sykem da, og skylde litt på at jeg har altfor masse fritid, så jeg tenkte hvorfor ikke:D

Jeg har også begynt å glede meg til jul, men det er sikkert fordi at da er jo endelig tiden inne for at den lille kommer, hvis jeg ikke går over tiden da:uff:
Hva med dere, gleder dere, dere til desember :???:
og er det noen flere som er begynt på julegavene allerede :???:

Ladyen
03-10-2002, 01:01
Du er ikke alene om å tenke på jul og julegaver. Har holdt på en stund jeg. Strikker gensere og broderer diverse ting til tantebarna mine. Har litt å gjøre mens jeg går hjemme da.

Tantebarna blir nesten fornærma hvis ikke jeg har laget noe til dem. Regner med at jeg blir bedt om å strikke sokker til neste år for det er noen år siden jeg gjorde det. Godt å se det blir brukt det man legger endel tid i.

Lykke
03-10-2002, 03:14
Jeg er en ekstremt "julete" person, som elsker denne høytiden som kommer som et lyspunkt i mørketiden hvert år. Og i år er den ekstra spesiell... tenk på den vakre julegaven vi kommer til få !!
(På forskudd, håper jeg...:uff: ) Så det er ikke noe unormalt for meg å ha kommet godt i gang med julegavene allerede i oktober . Koser meg med planleggingen og innkjøpene !
I år er jeg ekstra på hugget, og har lyst til å ha fått levert en del av gavene FØR desember .. julebesøk er så koselig ... (vil ha i både pose og sekk) .. tror nemlig ikke at jeg klarer å "skimte land " etter fødselen pga tåke.. (TETT tåke) :p

Lykke 31+1

sanna
03-10-2002, 11:56
Yepp! Jeg har begynt å tenke - og kjøpe! Har kjøpt inn gaver til søsken og besteforeldre, og har i grunnen bare tantebarn og foreldre/svigerforeldre igjen!!! Tantebarna venter jeg med til godt oppunder jul, det er jo ikke lett å vite hvilke leker som er på moten i desember, Harry Potter er sikkert UT mens det er INN med Star Wars (eller noe sånt....)
Svigisene skal få deler til et kaffesett de samler på, mens mine foreldre mest sannsynlig får noe fra Taxfree'en (skal snart på tur)
Er egentlig deilig å få gjort unna mye nå så tidlig - det blir nok å gjøre i desember, vil jeg tro....

Hanneelisa
03-10-2002, 18:53
Jeg trodde jeg var den eneste som tenkte sånn, jeg....:)
Moren min bare ler når jeg begynner å snakke om jula; "Det er alt for lenge til......." Men jeg synes bare tiden går så alt for fort! Vi har blitt enige om, min bedre halvdel og jeg, at innen 1.des skal alt være ferdig av sånne juleting. Gaver ol. Tror det kan være lurt- er nemlig ganske svimete til vanlig, og tør ikke tenke på hvordan jeg er den siste tiden før termin!!!!

Kos dere med litt xtra jul i år! (Jippi!!!!)

NB: Visste dere at det har begynt å komme julemarsipan i butikkene allerede??!!!!

Millien
03-10-2002, 22:12
Jeg ser virkelig frem til jul i år!!!!!:p

Og jeg har kjøpt to gaver alt.:bonk: Så du er absolutt ikke alene.
Jeg har planer om å være ferdig med julehandelen tidlig i år,og med samme argumenter som Solstråle..Blir for stor når desember setter inn.:klapp: Og det er jo greit å ha babyen og i tankene når terminen står for dør.:baby:

lenesin
04-10-2002, 01:31
Har begynnt å tenke på julegavar ja!
Er jo ikke så sikkert det blir tid til det i desember,kan jo vere opptatt av :baby: da!:D

lenesin 27 + 6

Kikkan
04-10-2002, 20:05
Vi har ikke planert så langt som til jul enda.
De vi kjenner i Oslo, drar opp til Nord-Norge, å min famillie bor i Stockholm, så vi blir ikke til å treffe noen før etter jul. (Tør ikke dra noen plass selv, ettersom jeg har termin 20:ende)
Funderer på å være litt sleip i år, å handle julegaver på salg etter julaften i stedet... :blush: Det er ikke SÅ mange vi skal handle til. Å så tenkte vi ordne med bilder av bebin til besteforeldrene i "julegave", å det kan vi sannsynligvis ikke gjøre før etter jul heller. Må jo få ut jenta innen vi kan dra til fotografen. ;)