Vis full versjon : kan ikke noen titte hit litt...
Hei!
Er sikkert helt teit å legge denne tråden her,men jeg prøver fordet jeg.
Jeg lurer på om ikke dere kan ta en titt på inlegget mitt på spm fra snart gravide?
Blir kjempe glad hvis noen kan svare meg der...
Heisann, Yvma.
Jeg har lest dagboka di. (det hørtes nesten ulovlig ut....)
Jeg må jo bare si at jeg ikke har så veldig peiling på dette med graviditet.
Jeg og mannen prøvde i et halvt år, og så var jeg gravid.....
Aner ikke hva som skjer med deg, men jeg må jo si at jeg er veldig spent, og kommer til å følge med i dagboka di hver dag.
Men siden du har prøvd en del forskjellig det siste, fotsone og akupunktur, så kan det jo være at noe har skjedd..... Eller noe har jo tydligvis skjedd, men det kan jo være noe positivt...
Jeg kan ikke si så mye mer enn at jeg ønsker deg virkelig lykke til..
Kos :stakar: fra Tusta.
Ung Frue
22-11-2003, 23:25
Jeg har lest litt fort igjennom det du skriver. Det er nok noe jeg vil henge meg opp i.
Begynner øverst jeg:
* Den undersøkelsen som ble gjort for dere hadde jeg ikke funnet meg i. Det ville jeg prøvd et annet sted.
* Det regnes først som at testen bør slå ut 4 uker etter forventet menstruasjon. Noen gjør det fortere og noen ganger kan det gå nesten 8 uker. Spørs også litt på mengden HCG produksjon du har i kroppen din. Men hvordan er brystene dine? Og magefølelsen? Det er ofte det som kjennetegner det først. Litt vonde og ømme bryster eller rett og slett spreng eller at du ikke klarer å komme nær de for det gjør vondt.
Blir spennende å se om vi kan få deg inn blandt oss (kanskje før jeg rekker å føde, men da må du forte deg for jm tar en tur i morgen og ska røske opp om jeg vil da).
Kan du ikke holde oss oppdaterte her inne også da?
:kryss: for at det skal stemme at du er gravid!
:klem: fra meg til deg
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.