Vis full versjon : 55 stk. her til nå!
Og det er ikke så verst!:klapp: :klapp: :klapp:
Men hvor er alle sammen??
Jeg er her!! :)
Er inne på SM hver dag jeg! :p
Rusken, 11+6
Er sykmeldt for tiden, ligger mye rundt skåla, dermed får jeg ikke vært her inne så ofte som når jeg jobber (*hysj*)......
Nå har jeg i tillegg tett nese og vondt i halsen. Formen er med andre ord ikke helt på topp.
Blir nok mere aktivitet her inne når vi kommer oss over den værste perioden og formen stiger.
:)
Er her jeg! :D
55 stk! :wow: Det begynner å bli mange! :klapp:
:findag:
11+4 (11+5 straks) i dag!
Og 12 uker i dag!!:klapp: :klapp:
Er innom en tur stort sett hver dag, jeg (har vært medlem i hele 3 dager...) - men har lite overskudd til de store uttalelsene om dagen, ligger som et slakt på sofan eller i senga når jeg har mulighet. I tillegg til de vanlige plagene har det toppet seg med omgangssyke her i huset, mor og far er dårlige og lillebror spyr:spy: Herlig! Håper storebror berger... Høres ikke ut som om jeg er alene om å få andre ubehageligheter på toppen - god bedring alle sammen!
:stakar:
Og her er jeg :)
Er ofte innom og leser ,men kan bli flinkere til å skrive ;)
Håper dere som er plaget med kvalme snart blir bedre.
Klem fra Frida 13+5
Morn, Morn!!
Er innom hver dag.. Ikke så aktiv kanskje, men får med meg det meste;) ....
Ja, nå har vi kommet langt på vei allerede-syntes tiden går så fort.. Snart er det jul (HURRA!!)
Jeg er også her! 12+4 idag, og etter uker med kvalme/oppkast er alt nå så mye bedre. Fortsatt kvalm av og til, men nå trenger jeg bare spise så går det greit (og nå spiser jeg mye, og alt mulig)
Litt mage har jeg fått, også
klem meja
Delaylah
03-10-2002, 18:35
Men har ikke funnet en eneste av alle de 55 som skal føde på SiR! Hvor stor er oddsen for det? Jeg kommer vel til å føde helt alene jeg....
Det ser mørkt ut for Rogaland hvis ikke folk begynner å ruge litt mer snart:D :eek:
Lillespire
03-10-2002, 20:28
Og her er jeg.....
Var på ultralyd på tirsdag, fikk innvendig, men det var kjempegøy, og allerede nå så legen at det vi skimtet mellom bena der, var ikke slike ting jenter skulle ha, så han trodde det ble gutt. :hjerter:
Så det blir spennede å se fremover......
Hilsen Lillespire og :baby: 12+2
Jeg er her jeg også. Men jeg har vært så fryktelig lei meg i det siste. Hunden min ble 15 år, fikk ham da jeg var 8. På tirsdag måtte vi avlive ham. Har bare grått og gått i transe siden da. Jeg kommer sterkere tilbake om ikke så lenge.
12 uker i dag.
Camomilla
04-10-2002, 01:20
Tit-tei - her er jeg også *vinke*. Har jo vært forholdsvis (?) aktiv her, så de fleste kjenner vel nicket mitt (sammen med alle plager/gleder jeg baler med for tiden :))
Camomilla, datter på 2,5 og termin 1. april
jkhaugla
04-10-2002, 22:37
Å her er jeg :vink:
Er ny på denne siden, så jeg har ikke fått sett så mye ennå.
Virker veldig bra:kidoki:
Det er vårt første svangerskap og vi gleder oss masse:elsker2:
Kos til dere alle
:klem:
:mervink:
Jeg er her, jeg - og skal bli her en god stund også.
Akkurat nå er jeg utålmodig, og kan ikke skjønne at jeg må vente et helt halvår før jeg får se hvem som er inni magen min.
Og andre ganger blir jeg vettaskremt - hvordan skal jeg klare å holde orden på to barn, jeg som egentlig har evig nok med mitt ene...?
Lister meg inn blant de 55.
Der fikk jeg også noe å tenke på! Noen flere som skal føde på Orkanger??? Halloo......
Solan som er ca 13 uker på vei med nummer to.
(Terminen er i allfall 17 april....)
Prøver å svare på denne, men det er ikke lett med en kattunge i fanget som skal hjelpe mammaen sin å skrive.
Flere som skal føde i Fredrikstad?
Er innom her nesten hver dag. Kjempe fint forum :)
Koz "egget" 15+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.