PDA

Vis full versjon : Noen som er like trøtte som meg?

Hildre
22-11-2003, 20:37
Synes som alt jeg gjør om dagen er å sove :sove:
Dagene bare flyr avgårde, og jeg får ikke gjort halvparten av det jeg gjerne ville ha gjort....

I tillegg sover jeg vist veeeldig urolig om natta. Mannen min sier jeg kaster meg frem og tilbake hele natte (det husker ikke jeg), men jeg våkner utslitt opp om morran og kommer alltid sent på jobb... Også sovner jeg på sofaen foran tv'n om kvelden. Litt av et selskap jeg er om dagen :(

Trodde det var vanlig i begynnelsen av graviditeten, men at jeg ville bli litt mer våken etter hvert...

Men, jeg skal ikke klage. Ellers er jeg i super form da... ingen andre plager
;)

Andrea_mor
24-11-2003, 12:12
Noen blir trøttere enn andre. Det er jo store fysiske forandringer som skjer i kroppen når en går gravid og man blir fort sliten!
Får bare :kryss: fingrene for at du vil bli i bedre form utover!

33+1/34+5

tillajo
24-11-2003, 16:08
Da er vi i alle fall flere :( Jeg er trøtt og sliten som en dupp, og orker nesten ikke å røre på meg. Er helt utslitt hvis jeg går opp trappa, og må bare legge meg på sofaen og hvile. :sover:

Det har blitt litt bedre etter at jeg begynte med jerntabletter. Håper jeg blir litt sprekere etter hvert. Jeg trodde man skulle være i fin form på denne tiden. Hvis jeg føler meg så utafor nå, hvordan blir det da lenger utover i svangerskapet. :(

Solidarisk hilsen

Tillajo (14+0)