PDA

Vis full versjon : Vann i kroppen og kløe..

Lykke
03-10-2002, 04:30
Lurer på om det er bare meg, eller...??
Ligger og vrir meg hele-halve natten , svetter (vaaarm!), drikker vann (er så tørst!) , må på tissing.. og klør og klør på kroppen !! Kløinga har kommet de siste ukene, og er utrolig plagsom når jeg er så oppblåst og stiv som jeg er nå ! Har digre pølse-fingre og tømmerstokk-bein som er stive og varme , og blir helt deppa når jeg ser meg i speilet... Prøver å tenke over hva jeg spiser (salt) , men det er ikke så lett å unngå "alt".... :uff:
Har gått opp 2 nr i skostr. også, så det er nok masse vann her.
Men er det ikke vel tidlig..? Noen andre som sliter med vann i kroppen og de plager som det medfører..?? Er det vannet som gir denne klø-følelsen, er det en sammenheng ? Skal til JM i neste uke, og skal spørre henne, men kjekt å få deres syn på saken også, jenter...;)

Lykke 31+1

IzziCreo
03-10-2002, 09:52
Heisan,

jeg sliter også med svangerskapskløe, men tror ikke det kan ha noe med vann i kroppen fordi det har jeg ikke... Men jeg har små røde prikker liksom som klør infernalsk over hele kroppen. Lurer litt på hva det er og hvorfor - finner lite om svangerskapskløe på internett o.l... Skal på kontroll på mandag så da får jeg spørre legen da :)

Klem Suzie Q 31+3

Hege V
03-10-2002, 18:12
Hei Lykke

Jeg er også plaget med vann i kroppen, hos meg har det gått verst utover fingrene, de er helt stive og tykke og så har jeg mistet følelsen i de tre midterste fingrene på begge hendene. Det er forferdelig ubehagelig og jeg har store problemer med å knappe små knapper, jeg mister ting i gulvet og er ganske klønete. Det er verst om morningen, men det blir ikke så mye bedre utover dagen heller.... Jeg sa i fra til legen i går, men det er visst ikke noe å gjøre med det - så jeg får vel bare bite tenna sammen de neste to mnd..... sukk. Men jeg har ikke lov å klage - jeg har vært veldig frisk og rask ellers, dette er stort sett den eneste plagen jeg har hatt.

Hege V 30+5

Kikkan
03-10-2002, 20:46
Jeg er også våken halve nettene å løper på do, å drikker vann, å svetter å klør... Ikke så veldig morsomt egentlig. Men jeg begynner å bli vant. ;) Jeg er ikke SÅ plaget av vann i kroppen enda, men har 1 i ødem, så jeg kjenner det ganske godt. Det er verst på slutten av dagen syns jeg.
Ellers klør det mest på magen på meg. Jeg tror at det er fordi huden der begynner å bli ganske så utspent. Har begynnt å smøre med sånn olja nå for å ikke få strekkmerker, men syns ikke det hjelper noe særlig mot kløen, så det spørs vel hvis det hjelper mot strekkmerkene...