PDA

Vis full versjon : Lenemor skal til jordmor i dag...

Lenemor
03-10-2002, 10:02
Skal på første møte hos jordmor i dag, og er veeeldig spent på om jeg kanskje får høre hjertelyden. skal jeg endelig få HØRE at det er liv der inne? Har sovet dårlig i natt, bare ligget og tenkt på hva som skal skje i dag, så nå gav jeg opp soveprosjektet. Har "vondt" i magen, men det går vel over så snart jeg har kommet inn?! Vet ikke hva jeg gruer for, men er redd for at noe skal være galt. Har ikke vært på kontroll på ni uker (uke 7) og synes det ble vel lenge uten å bli sjekket. Men det går vel greit?! Måtte bare får ut litt "redsel" her til dere, og regner med at er det noen som forstår, så er det dere!!!

Dere er gode alle mann... eh... KVINNER!!

Klem fra Lenemor og :baby:

tigern
03-10-2002, 11:55
Jordmor har ofte mye bedre tid enn legen. Hun leiter nok lenger etter hjertelyden enn legen ville ha gjort. Jeg fikk høre hjertelyden til min lille for 1 uke siden, så det er store sjanser for at du kan høre din som da vil være 16 uker eller noe :???:

Dette går bra!! Til en liten trøst så gruer også jeg meg alltid til kontroller. Vet ikke hvorfor.. Nå sist var det GU, og det gikk så fort, og gjorde ikke vondt. Heldigvis har jeg en flink lege der!!

Håpre på rapport etter kontrollen!!

:klem: fra tigern 14+5

Meg
03-10-2002, 11:57
Lykke, lykke til Lenemor! Jeg også både gleder og gruer meg til jordmor-besøk.
Jaja, du er sikkert kommet dit nå, håper du får høre hjertelyden! Gi en liten rapport da.

Klem Meg 15+2

Olivia
03-10-2002, 13:52
Det går helt sikkert bra! Jordmor pleier å ta seg god tid, særlig første gangen!
Du kommer nok til å gå ut av døra med et stort :D når du er ferdig!!

Lenemor
03-10-2002, 16:47
Gikk til jordmor og var så spent - får jeg høre hjertelyden?? Men neida, jeg kommer inn til den koseligste damen i hele verden, og hun sier litt sånn henslengt: "Jeg har et ultralydapparat her, hvis du vil ha en kikk" Jeg:"Jaaaaaaaaaa!"

Så jeg fikk i dag SE mitt lille nurk på 16 uker!! H*n beveget armer og bein, og jeg tror den lille hadde hikke, for plutselig kom det et lite "hopp". :) Så superherlig!! Vi så og at hjertet banket. Helt utrolig at et så lite "vesen" kan ha et hjerte som pumper! :)

NÅ ER JEG SKIKKELIG GRAVID!! Trenger ikke å vente på magen lenger!! Jeg har sett vidunderet, og skal på ultralud igjen om tre uker på sykehuset! Kan ikke vente!!!!

Ellers stod alt bra til med mor. Alt så fint ut med blodtrykk og alt, så nå er vi happy!!!

Ringte sambo på jobb og fortalte, han hørtes ut som om han var på gråten, han ble så glad!!

Nå skal jeg bare gå og smile resten av dagen!!! :D

:findag: alle sammen!!!!

Klem fra Lenemor og :baby: (som er så NUDELIG!!!)

Meg
03-10-2002, 16:51
Så flott! Heldiggrisen;)
En virkelig hyggelig overraskelse for deg!

Klem Meg

tigern
03-10-2002, 17:24
Nå kan du puste ut!! Det er godt å virkelig se liv ikke sant!!

Gleder meg til det er min tur. Bare 4 uker igjen nå!!

:klem: tigern 14+5

Mariah
03-10-2002, 17:59
Så herlig da:klapp:

Det er liksom noe rart med det, når man får høre hjertet og ikke minst se nurket på ul, da er man gravid da:)

Gleder meg veldig til ul den 18., "bare" 15 dager til.

Elma
03-10-2002, 18:02
Så gøy! :)

Det blir litt mer spesielt med en gang du virkelig
har fått sett snuppen der inne! :) :)

Lykke til med magen! ;)