PDA

Vis full versjon : Jeg er bekymret...

Tania
24-11-2003, 22:10
Tror nok dette kan være begynnelsen på SA igjen jeg.
Skrev jo en melding lørdag (i juliklubben) om samme sak, men idag er det uten tvil farge på utfloden (unnskyld detaljene)
Ikke blodig men heller veldig lyst brunt og det var slik det begynte sist gang :(
Var hos legen på sist onsdag og fikk se det lille hjerte slå, og trodde dermed at jeg var godt på vei...men nå vet jeg ikke..

Er det noen der ute som vet om dette kan skyldes antibiotika jeg tar pga urinveisinfeksjon? Eller evt. pga masse snyting av nesen...ligger syk med influensa.
Siste jeg nevnte der høres nok teit ut, men prøver å finne unnskyldninger for at det ikke skal være SA på gang..

Klem fra meg 8+3

Tidl. bruker
25-11-2003, 20:22
Hei!
Ville bare si at det kan være mange årsaker til brunlig utflod. og at det slettes ikke trenger å være noen SA på gang for det! Har selv hatt slik utflod et par uker, og etter siste ul, der alt så helt fint ut og fosteret hadde vokst masse siden sist, sa gynekologen at det var veldig store sjanser for at dette skulle gå bra, blodig utflod til tross!
Skjønner at du er redd siden du har hatt en SA før da..
Lykke til! Håper det går bra!

Vanja 8+6

Tania
25-11-2003, 22:55
Takk for betryggende svar, Vanja....sa legen noe om hvorfor du hadde dette? Altså hva som kan være årsaken?

Leah
26-11-2003, 13:44
Hei du! Jeg hadde blødninger fra uke 6-13,noen ganger brun/rosa utflod andre ganger friskt blod. Jeg var på mange tidlige UL og alt var bra med fosteret hver gang. Vi var på ordinær UL i går,og der så vi en kjempe aktiv krabat! Det trenger IKKE bety abort fordi om man blør,men jeg vet at det er kjempe slitsomt. Hos meg fikk jeg to teorier av legene; Vi så et dødt fosterannlegg i uke 7 på UL(det vil si det hadde vært tvillinger i starten),et fenomen legen kalte "Wanishing twin". Dette kunne gi småblødninger. Den andre legen mente ved UL i uke 12-13 at jeg blødde fra livmortappen.

Du må også huske at i de fleste tilfeller hvor man har sett et levende foster på UL går det faktisk BRA!

Jeg ville dratt på UL igjen om jeg var deg,da får du visshet. Lykke til videre! Hold oss oppdatert!

Klemmer fra Leah 19+1

allium
26-11-2003, 14:29
Hei Petunia,

jeg vil egentlig bare sende deg en stor god :klemme: for det tror jeg du trenger nå.

Og så ville jeg bare si at det er fullt mulig at det går bra selv om man blør. Har ikke opplevd det selv, men en venninne har gått gjennom to svangerskap med tildels store blødninger frem mot uke 15 - og i dag har hun hvertfall to skikkelige sjarmtroll :storeb: og :stores:

Håper inderlig det går bra for deg!! Kan du ikke komme deg til legen for å få en tidlig ul for å se om det er liv fortsatt???

:kryss: