Vis full versjon : Ny termin etter UL
Lillegull
14-08-2002, 16:20
...Jeg fikk ny termin på UL igår. Ny termin 16. januar. Plutselig gikk jeg da tilbake 1 uke til 17+6 dager..
Litt kjipt å tenke på. Jeg som var så glad for at nå var det bare 1 uke og 1 dag igjen til 20 uker!! Og så er man liksom satt tilbake!!! Hm. Jaja. Da blir jeg 18+0 imorgen og 20 uker 29 august. Tenk så deilig når vi er halvveis da dere!!
Vi får trøste oss med at de søte små kommer akkurat når det passer dem, termindato eller ikke! :lol: :baby:
Jeg ble flytta andre veien med Tuppsjura, så jeg var plutselig kommet ei uke lenger. Men hovedpersonen tok lite hensyn til det, hun ville ikke ut i frisk luft før 9 dager etter termin! ;)
LeiaOrgana
14-08-2002, 16:58
Jeg ble også flytta bakover (til 10. jan), slik at milepælen halvveis er enda lengre unna. Men som Eirill sier: de kommer når de kommer.
LeiaO
Jeg fikk også flyttet terminen min fra 1. til 5. januar. Mensterminen er 22. desember.:???:
Han kommer når han er klar uansett. Så jeg ser ikke så nøye på terminen. :) Ingen av gutta jeg har kom til termin, de kom 5 og 3 uker før. Så sjansen er vel ganske stor for at dette blir et 2002- barn.
alexandra
15-08-2002, 00:54
Hei
Jeg hadde termin 5 januar i følge legen.
Kom på ultralyd forrige uke, da fikk jeg termin 2 januar.
Jeg får nok ikke noe barn før rundt den 15-16 januar.
Jeg har fått 12 og 16 dager over tiden med de andre to. Så jeg blir veldig overrasker hvis jeg får barnet til terminen.
Har to jenter på 6 og 9 år, så vi er veldig spente på om vi får jente eller gutt.
Jentene og pappaen har veddet at det blir jente og jeg tror det blir gutt. Vi får bare vente å se.
alexandra uke 20+6:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.