PDA

Vis full versjon : Ny termin etter UL

Lillegull
14-08-2002, 16:20
...Jeg fikk ny termin på UL igår. Ny termin 16. januar. Plutselig gikk jeg da tilbake 1 uke til 17+6 dager..

Litt kjipt å tenke på. Jeg som var så glad for at nå var det bare 1 uke og 1 dag igjen til 20 uker!! Og så er man liksom satt tilbake!!! Hm. Jaja. Da blir jeg 18+0 imorgen og 20 uker 29 august. Tenk så deilig når vi er halvveis da dere!!

Eirill
14-08-2002, 16:25
Vi får trøste oss med at de søte små kommer akkurat når det passer dem, termindato eller ikke! :lol: :baby:

Jeg ble flytta andre veien med Tuppsjura, så jeg var plutselig kommet ei uke lenger. Men hovedpersonen tok lite hensyn til det, hun ville ikke ut i frisk luft før 9 dager etter termin! ;)

LeiaOrgana
14-08-2002, 16:58
Jeg ble også flytta bakover (til 10. jan), slik at milepælen halvveis er enda lengre unna. Men som Eirill sier: de kommer når de kommer.

LeiaO

Bambine
14-08-2002, 18:57
Jeg fikk også flyttet terminen min fra 1. til 5. januar. Mensterminen er 22. desember.:???:

Han kommer når han er klar uansett. Så jeg ser ikke så nøye på terminen. :) Ingen av gutta jeg har kom til termin, de kom 5 og 3 uker før. Så sjansen er vel ganske stor for at dette blir et 2002- barn.

alexandra
15-08-2002, 00:54
Hei

Jeg hadde termin 5 januar i følge legen.
Kom på ultralyd forrige uke, da fikk jeg termin 2 januar.
Jeg får nok ikke noe barn før rundt den 15-16 januar.
Jeg har fått 12 og 16 dager over tiden med de andre to. Så jeg blir veldig overrasker hvis jeg får barnet til terminen.

Har to jenter på 6 og 9 år, så vi er veldig spente på om vi får jente eller gutt.
Jentene og pappaen har veddet at det blir jente og jeg tror det blir gutt. Vi får bare vente å se.

alexandra uke 20+6:baby: