PDA

Vis full versjon : Sex...nå??

Maaa
26-11-2003, 13:14
Hei!

Ettersom fødselen startet i uke 33 hos meg fikk vi sex-forbud av legen. Jaja, greit nok det, for lysten har ikke vært så stor heller. Nå begynner jeg jo likevel å ha kommet såpass langt at det er fritt frem, og det hadde jo vært greit om sex kunne satt igang noe. Problemet er bare at jeg har så mye kynnere og menssmerter at jeg ser med gru på hvordan det ville blitt, derfor blir det nok ikke mye kos på oss alltså. Hvordan er det med dere andre som nærmer dere termin, har dere sex kun for å sette igang fødselen, eller er det for nytelsens skyld? Blir jeg desperat nok kan det jo hende vi blir nødt til å ty til litt sengekos likevel da, men liker ikke tanken på at det skal gjøre vondt og at vi bare koser av desperasjon.. Skjønner dere hva jeg lurer på eller? Jeg er ikke helt sikker selv jeg, men...

Bee
27-11-2003, 11:36
Her har det faktisk blitt en del kos i det siste. Ikke alt er like behagelig, men det har gått overraskende greit. Så nå er det faktisk både for nytelsens del og for å forhåpentlig vis hjelpe med modningen. Selv om det siste alternative ofte er det viktigste for meg må jeg innrømme...
Du kan jo høre med legen din igjen. Kanskje han kan oppheve forbudet nå som det nærmer seg?

andregangsmamma
27-11-2003, 13:24
Synes aldri man skal ha sex uten å ha lyst til det jeg! Babyen kommer når den er klar for det, og hvis den trenger hjelp kan du få en modnings-stikkpille på fødeavdelingen.