Vis full versjon : Den ekte Miro
Tenkte jeg skulle prøve å legge ut bilde jeg også. Det vil jo helt sikkert være hendig når baby kommer, skrytebildet liksom.
Så her kommer den "ekte" Miro. Ha tålmodighet, det tar visst ganske lang tid.
Nei så morsomt. Her kommer en til, fra yndlings "gjemmestedet" hans. Han gjemmer seg der når han vil leke med oss og tror at vi ikke ser han, sånn "hide and seek" leking:)
Hehe....Ja den ligner på deg, Miro!!!
Mørk i håret og frodig i kroppen..... :D
Trodde nesten at du hadde turt å legge inn bildet av deg selv, jeg..:bonk:
Klem Pope:bryn:
Åsså så fin maaaaaage !!! :lol:
Vimsen
:latter: :latter: Vimsen :gal2:
Miro
Nå har du bevist med rette at navnet passer,Vimsen :klapp:
Måtte liksom lese det to ganger,samt se på bildene et par ganger... :lol: :lol:
Bildene var uansett skjønne,Miro,selv om magen (forhåpentligvis) ikke har sååå mye pels... :latter:
:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:
Artig!
Skulle gjerne ha lagt ut bilde av den ekte Fridaen også, men så har vi ikke kjøpt oss digitalt kamera enda...:leiseg: Men det kommer nok! Bare vent til babyen melder sin ankomst! Uansett så er Frida også en kosepus som selvsagt falt pladask for Miro:wow: Faktisk er de veldig like å se på....kan hende det er der det ligger.... Hun er brun og stripete med litt hvitt på brystet og potene, også er hun en smule overvektig hysj-hysj! Litt plagsomt selskapssyk er hun også nå som "mamma" har permisjon og er hjemme hele dagen. :bonk: Følger etter hele dagen og ligger gjerne oppå tastaturet... Om kvelden når vi vil ha henne ut "gjemmer" hun seg bak gardinene i stua i samme stil som Miro, -med rumpa på utsiden:bonk: Blir like sur hver gang vi finner henne og hun må ut....
Klem Frida T-25
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.