Vis full versjon : sex under risikosvangerskap
Hva mener dere om sex under svangerskapet? Har tidligere risikosvangerskap, og er nå gravid igjen med ny kjæreste. Fikk forrige gangene forbud om samleie, men husker ikke om det gjaldt før uke 12? Min risiko er først når premature rier er aktuelle..... Det startet i uke 14 forrige svangerskap. Vi som nettopp har flyttet sammen, er nyforelska og alt, og veldig tente..... men det er jo ikke verdt det å miste allikevel!
uff.....
oline 5+6:eek:
Synes du skal drøfte dette med legen din jeg, her inne vil du få masse synsing, mens legen din kjenner årsaken til at du ev. bør avholde fra sex. Unødvendig å ta med seg usikkerheten i senga, hvis det ikke er grunn til det. Og så nydelig som det er når man er nyforelska da!
Helt enig med Loop: Her ville jeg stolt mer på en dyktig lege enn på oss (enda så smarte vi er..:p)
Skulle det være så ille at det ikke er lov, så får dere skikkelig utvide "ikke-samleie" repertuaret, da, vet du! ;) Kan jo bli mye spennende ut av det også! :)
Auda, føler med deg... ikke en lett situasjon å være i det der. Å ha innmari lyst men ikke kunne "skikkelig". Du bør få en second opinion, altså av en annen lege. Og... det går jo kanskje an å være ekstra forsiktige bare. Få i pose og sekk på en måte. Og går ikke det får dere flytte grensene... extrrrrremely heavy petting! :D
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.