PDA

Vis full versjon : Ultralyd

efios
03-10-2002, 14:37
Har endelig vært på ultralyd og sett bitteliten i magen og forelsket meg helt :D :D
Fin og flott, alt i orden i følge jordmor, og jeg fikk med mange fine skrytebilder :D

Hun flyttet terminen fra 4. mars til 12. mars så bitteliten er bare 17 uker, vel vel.

Veldig happy akkurat nå, og alle på jobben må se bilder (sikkert veeeldig intressant for dem :p )

happy happy og ukonsentrert, måtte bare dele gleden med dere!

Har prøvd å legge inn bilder av bitteliten, men de er for store så jeg får det ikke til.... sukk

Tidl. bruker
03-10-2002, 16:05
Heisann Efios!!!! TAkk for sist forresten........msn...:D

Vi har termin på samme dag vi, så gøy!!

Beate
03-10-2002, 16:07
Så godt å få vite at alt er iorden, ikke sant?

Kanskje du kan legge ut bildene dine her inne også, så vi andre får kikket på mirakelet ditt?

Vet du forresten kjønn?

Beate, 17+2

Lenemor
03-10-2002, 16:55
Gratulerer!
Det er fantastisk å se de ikke sant?! Jeg så min for første gang i dag også - ja, forelsket er ordet!

Gratulerer, og det var flott å høre at alt stod bra til!

Ellers så syntes faktisk jeg det var spennende å se på UL bildene til folk før jeg selv ble gravid, så det er ikke sikkert du "prakker" det på dem. :)

Ha en fortsatt fin dag!!

Klem fra Lenemor og :baby:
Termin 23. mars 03

Oppsann
04-10-2002, 19:36
Hvis du åpner programmet Paint (ligger under programmer og tilbehør) og åpner bildet der og velger "lagre som" under FIL i menylinja, så kan du lagre det som JPEG-fil. Da tror jeg den bør bli liten nok!

Håper du skjønte dette!!!

efios
05-10-2002, 01:54
Håper bildet av bitteliten er med her, forsøkte å gjøre det lite nok til å passe inn her.
Har hørt at h*n ligner på pappan sin, vi får se :)

Oppsann
05-10-2002, 13:46
Nei, jeg ser ikke noe enda....rart!

Kanskje du kan sende bildet til meg, så kan jeg prøve å legge det inn?