PDA

Vis full versjon : Lurer på????

monty
30-11-2003, 16:24
Hei

Håper alle har hatt ein fin helg, eg er veldig fornøyd eg e kommet gjennom uten store problem.:klapp:

Det eg lurer på er! det kjem ein del utflod er det normalt.... det er 12 år siden sist eg gjekk gravid....utenom desse 4 abortene eg har mistet siste året?:leiseg: Og de har eg fortrengt og husker ikke så mye, litt gjør eg jo, men dere forstår problemet blir da at "de skjedde sist gang og rett før aborten...."eg har og en del halsbrann og får vi det så tidligt...? eg spør sikkert mye dumt men eg er ganske redd....for eg orker ikke å miste flere ganger.
Håper noen vet litt om dette og kan svare meg....

Monty 4+3:baby: :klapp: eg e glad for kvar dag og tar en dag av gangen

smbr
30-11-2003, 16:39
Nå skal ikke jeg utnevne meg selv til noen ekspert på temaet, men jeg TROR ikke at øket utflod og halsbrann er noe tegn på en truende abort.
Det er jo vanlig å få både utflod og halsbrann i løpet av svangerskapet, og det er sikkert meget variabelt NÅR i graviditeten det oppstår hos de forskjellige.
Krysser fingrene for deg, lykke til!

€Tutte€
30-11-2003, 16:44
Jeg kan skrive under på at de fleste her inne har økt utflod, noen mer enn andre, og vi har vært her en stund :)

nurket
30-11-2003, 16:44
:stakar:
Det er normalt med både økt utflod (så lengde den ikke er blodig) og halsbrann i svangerskapet. Noen får det tidligere enn andre. Men det er ikke kjennetegn på SA.

Selv har jeg ikke problemer med halsbrann. Men økt utflod har jeg hatt fra dag fra begynnelsen (og verre blir det) :gal2:

Lykke til videre!
*klem*

34+0

effie
30-11-2003, 21:27
Det er ikke rart du er nervøs når du har mistet så mange ganger i løpet av et år, men økt utflod og halsbrann er ikke noe tegn på SA. Økt utflod er veldig vanlig å få både tidlig og sent i svangerskapet. Du skal heller følge med på om det kommer blod eller ikke, selv om det i seg selv heller ikke trenger å være tegn på SA.
Hvordan har du opplevd de 4 du har hatt i år? Var det økt utflod i forbindelse med de?

:kryss: alt jeg har for at du ikke opplever SA igjen, men at nurket fester seg fast og blir der!!!