PDA

Vis full versjon : Jeg forlater dere..........

Myran
03-10-2002, 16:37
Hei alle sammen!

Det var for godt til å være sant det lille mirakelet som skjedde etter 15 mnd med prøving :trist!:
Fikk beskjed fra sykehuset i dag om at hcg-nivået mitt ikke stiger (har også hatt litt blødning), og at jeg kan komme inn for utskrapning. Livet er brutalt :leiseg:

Jeg håper å komme sterkere tilbake etter første ivf-forsøk på nyåret.

Kiki2
03-10-2002, 17:48
Så trist å høre, Myran. Sender deg masse trøste- :stakar: :stakar: og ønsker deg mer lykke ved neste forsøk. Kom snart tilbake!

:leiseg: :leiseg:

Åshild
03-10-2002, 18:07
Det var synd å høre!!! Håper du snart får en ny spire i magen din!!
Lykke til!!!!

Klemz fra Åshild

Kitty
03-10-2002, 18:38
Så leit! Det føles så urettferdig når noe går galt. Jeg vil bare sende deg de aller varmeste tanker, og ønske at det går din vei neste gang.

Klem fra meg til dere begge to.

Miriam
03-10-2002, 18:48
Huff så leit, Myran :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Det var leit at du måtte oppleve dette. Sender deg masse :stakar: og :klem:

Så får du ha lykke til på nyåret med ivf-forsøket ditt. Du skal se du er tilbake her igjen snart. Jeg skal se etter deg..

Klem fra Miriam

amn
03-10-2002, 19:17
Nei og nei..det var da ikke slik det skulle gå for deg:leiseg:
føler virkelig med deg...
:stakar: :stakar: :stakar:

Mariemor
03-10-2002, 21:51
Uff, så trist! :leiseg: :leiseg: Jeg synes virkelig synd på deg, fallet blir jo så stort..... Men du får ha riktig lykke til med ivf-forsøk. Jeg krysser fingrene for deg, så "sees" vi forhåpentligvis her inne til våren!

:stakar: :stakar:

Klemmer fra Mariemor og knøttet (8+4)

Tidl. bruker
03-10-2002, 23:15
:leiseg: :leiseg: :leiseg: Så trist!! Føler virkelig med deg, håper på bedre lykke neste gang. Lykke til! Mange :stakar: :stakar: :stakar: fra oss.

Happy
04-10-2002, 00:12
Åh, kjære! Dette var leit:trist!: ! Ønsker dere bedre lykke neste gang. Håper at det ikke blir nødvendig med ivf, men at kroppen din nå vet hvordan det er å være gravid og at du blir gravid på nytt snart!!Neste gang BLIR bedre:stakar: :stakar: :stakar:

Tidligere bruker
04-10-2002, 02:23
:leiseg:

Nei, og nei!! Slik skulle da ikke skje med deg. Men den dumme naturen er jo slik, og da må vi vel bare leve med slikt.

Håper du kommer deg og jeg vil sende deg mange klemmer.

:klem::klem::klem:

Lykke til med neste forsøk!!

DL 8+4

Nøtteliten
04-10-2002, 12:13
sender deg mange store :stakar: :stakar: og ønsker deg lykke til ved neste forsøk!

klemmer fra nøtteliten