PDA

Vis full versjon : (Super)-Vimsen sin kontroll

Vimsen
14-08-2002, 17:01
Hei på dere !

Ja så bar det avgårde til jordmor i dag morges.

hun hadde forøvrig en jordmor-student hs seg men det var helt ok:)

Jordmor spurte meg om jeg hadde fårr vann i kroppen og jeg svarte at neeeeeeeeeeh... det trodde jeg da ikke...
Da tok hun og trykket på leggen min.. og jeg fikk et KJEMPEHULL :lol: Så da sa hun bare "Å nei???? ikke vann lissom "

Så da.. jaja..
Ellers fikk jeg beskjed om å gjøre meg klar til å føde....Den lille er visst utålmodig virket det som :)

Fakta :

Vekt: +1kg
BT:130/70
Urin : NEG (HURRA UVI er borte vekk !!!)
Ødem : 2 ! (jaja.........)
Leie : HF !!
FL:152
SF : 36 !! heisomdetgår !

:findag:

Klemmer fra en fødeklar
Vimsen+Frida T-20

Anne M
14-08-2002, 17:06
Flotte tall,Vimsen,nå er det bare "litt" ventetid igjen...

:findag:

Anne M + lillegutt 33+5 :baby:

Miro
14-08-2002, 17:18
Du slår vel ratt både Mormona og meg du da:gal2: Her er ingenting feste på meg skjønner du:uff:

Ellers så hadde du kjempefine tall:klapp: Og grattis at UVI er borte, eller hadde du det eller??

Kos deg videre og forbered deg til fødsel :klem:

Klem fra Miro T-18

Vimsen
14-08-2002, 17:22
Ja jeg hadde det og nå er det borte ! INGENTING i urinen og jeg som har hatt så grumsete urin hele veien

Jaja... hadde nok godt av den antibiotikakuren

Klemmer
Vimsen

Mormona
14-08-2002, 18:04
Flotte tall, Vimsen.....men hva mente jordmor med at du bare måtte gjøre det klar til å føde??? Er det rett rundt hjørnet eller mente hun at du bare skulle ruge videre mot termin :???: :???:

Vi har jo en avtale om dette, du og jeg...ingen køsniking her i gården....jeg har termin først og da skal jeg føde først....du skal føde noen dager etter meg du....rett etter at du har lest den fantastiske fødselshistorien jeg kommer til å legge ut.....fødselen som gikk på noen få timer, ikke smerter, ikke problemer av noe slag og babyen er 3,4 kilo med en flott, liten hodeomkrets slik at jeg ikke revnet eller noen ting ;) .....gud hvor deilig det er i drømmeland......

Kos deg videre....men du....hvor stor er egentlig magen din da???

klem fra Mormona T-18

Vimsen
14-08-2002, 18:05
Mormona :

*host* finne rikke målebåndet :o

Hun sa at den lille kommer nok før tia...hvor hun nå enn får det fra

men vi får nå se

Vimsen

Tidl. bruker
14-08-2002, 21:16
Fin kontroll!:klapp:

Det slo meg bare at de ordene ti jordmora om tidspunkt for fødselen kan forlenge ventetiden din noe innmarig... For tenk om den ikke kommer før 14 d. etter termin? Det vil bli veldig LAAAANGE dager.... Men vi får håpe hun har rett!!!

Lykke til!

Vimsen
14-08-2002, 21:32
VI får se... Jeg er forberedt på 14 dager over jeg :)

Vimsen

Robyn
15-08-2002, 05:28
Hei Vimsen! :)

Så flott at alt er bra! Og så fint at uvi'en er borte. :klapp:

Men at du ikke har fått med deg selv at du har vann i kroppen med 2 på ødemer???:bonk: :lol: :lol:

Du får fortsette å ruge litt til syns jeg, er redd for at dere alle skal forsvinne en etter en før vi i det hele tatt kommer til september!:leiseg:

Klem fra Robyn, 35+4

Stini
15-08-2002, 12:00
:klapp: :klapp: Flott kontroll, Vimsen !!!!:klapp: :klapp:
Alt står jo glimrende til med dere begge !!
synes det er dumt at jordmor å si at babyen kommer før tiden - tenk om du går over da:(
Trist å måtte vente og bli drittlei for en slik kommentar:)
Ellers så forstår jeg at du herved er medlem av den berømte Hobbittklubben.
Selv "gidder" jeg ikke søke der:D

Lykke til videre, Vimsen!

:vink: fra Stini 35+4

Polyanna
15-08-2002, 16:29
Hei SuperVimsen!

Tenk, gjøre seg fødeklar, du! DET blir ikke aktuelt her i gården! Jeg har ikke begynt å pakke bag, engang! Kvinnene i min familie går nemlig OVER tiden, så noe annet blir SJOKK!

Det er veldig imponerende at du går rundt med 2 ødemer;) og ikke vet det selv en gang! :lol:

Kos deg!

Vimsen
15-08-2002, 19:08
Ja hvor tror dere jeg tok nicket VIMSEN fra ??? :lol: