PDA

Vis full versjon : Viktig Viktig !!!

Frøken Detektiv
03-10-2002, 23:23
Hei

Jeg lurer på hvor mange som har kjøpt noe av dette: Http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=3403 eller andre ting fra samme selger?

Både dere som har fått det dere har kjøpt og dere som ikke har fått det dere har kjøpt.

Kan dere legge igjen en liten komentar om deres erfaring med å handle med vedkommende? Hva dere kjøpte og om dere fikk det?

Hadde satt sååååå stor pris på det!!!

Hilsen Frøken Detektiv....

Steinbukk
04-10-2002, 13:08
Hei

Jeg skulle kjøpe baby kurven og baby-bjørn bæreselen... betalte jo såklart på forskudd :bonk: :bonk: :bonk:

Dette er nå 3 uker siden...kommer til å politianmelde nå...

Er det kanskje flere der ute?

Klomp
04-10-2002, 13:40
Har dere blitt lurt?
Åh, sånt er så irriterende:grrr: :grrr: :grrr:

Håper ting løser seg!

Unregistered
04-10-2002, 18:26
Hun solgte unna en mengde ting på NM også.
Skulle visst flytte til Gran Canaria.
Bla Cazandra kjøpte tvillingvogn av henne.

Legg inn tråden der også.

Unregistered
04-10-2002, 18:37
La inn en link på NybaktMamma jeg!

yes
04-10-2002, 18:57
En god regel er og alltid få varer sendt i postoppkrav, på den måten burde selger og kunde bli fornøyd. Fordi da får jo ikke kunden varene før de er betalt, på postkontoret!!

Har dere prøvd og kontakte henne?? Kanskje Silje/Ove kan være behjelpelig...??

Håper ting ordner seg.

Unregistered
05-10-2002, 01:33
Hei allw sammen!

Hvis dere skal kjøpe noe brukt , så anbefaler jeg QXL. Der blir man svartelista hvis man ikke overholder ting! :) Jeg har kjøpt og solgt saker og ting over QXL flere ganger og har inget negativt å komme med.

Er selv veldig mistenksom når det kommer til forskuddsbetaaling, men på QXL har det ikke værrt oe problem. :) Vil nok tenke meg om mange ganger for å gjøre det sammen andre steder etter å ha lest dette!!!!!!!

Unregistered
05-10-2002, 21:02
.. er jo ikke første gang hun har vært her inne.. :
http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=3494&highlight=kanin

-Marlene-
06-10-2002, 07:01
virker jo som kwistin kjenner henne. Hør med henne og kontakt adm....

beckis
07-10-2002, 13:21
hørt om flere som har hatt problemer. Adm. setter pris på å få tilbakemelding. De kan sikkert spore opp vedkommende:sint:

Steinbukk
07-10-2002, 19:39
Hei

Dersom flere har hatt problemer med denne personen, kan de ikke ta kontakt da slik at man kan utveksle erfaringer og opplysninger.

Steinbukk
09-10-2002, 19:53
Betalte du på etterskudd, i oppkrav eller på forskudd?

Unregistered
10-10-2002, 15:43
Hei

Jeg kjøpte nappy wrapper av henne. Møtte henne i Sandnes og betalte kontant. Passet å møte henne fordi vi skulle besøke venner i sandnes samme dagen.
Hun sa at hun skulle flytte til spania 4 dager etterpå..

Kristine

Termin 05.01.03

Unregistered
22-10-2002, 14:19
Har det ordnet seg for dere:???:

Steinbukk
23-10-2002, 15:17
Nei desverre!

Slites mellom sinne inl. lysten til å anmelde svinet og min evig plagsomme naivitet og troen på det beste i alle...og håper at jeg en gang får det jeg bestillte.

Ville jo så gjerne ha slik kurv i stua til den lille...blir sint og nesten sippette når jeg innimellom innser at det nok ikke komer til å skje...

Pokker ta det kvinnemennesket!!!!

He he ... det føltes litt godt da...

Kwistin
23-10-2002, 16:38
Ja jeg kjenner henne. Men jeg har ikke hørt noen ting fra dem siden dem flyttet... De bor i Spania nå ja.. Vi har prøvd og sent på mail på mail, for og å kunne hjelpe dere, men vi får desverre ikke svar... Moren hennes bor rett borti her, så får dere ikke svar fra vest, får vi/jeg snakke med moren hennes....

vest
30-10-2002, 00:44
Foler dere er veldig sure ..
JA JEG SKULLE SENDE en pakke til steinbukk har ogsaa blitt lovet dettte av han som skal sende den , jeg beklager veldig at hun har godt igjenomm dette og jeg skal hvertfall ikke ha saanne dumme ting paa meg staar gjerne frem jeg ,(har jo vaert her i 2 aar saa hvofor skulle jeg er jo glade i dere alle )

god klem

vest
30-10-2002, 00:46
igjen da kristin kanskje du kan sende den for meg saa setter jeg inn penger til deg ok ...

det er han tullingen som passa bikkja vett du som har lovet dette ..

prov a send mail til vestfug@online.no da vi ikke har dataen oppe ennaa

Kwistin
30-10-2002, 01:47
Ja jeg kan sende den til Steinbukk for deg.. Men forskuddsbetaler du portoen til meg først da vest? Jeg forsto ikke helt hva du mente med den mail adressen... Hvis jeg skriver til den, hvor havner jeg da?

Jeg prøver...

Unregistered
22-12-2002, 14:50
Har det løst seg?

Steinbukk
22-12-2002, 15:13
Nei, så klart ikke :gal2: :bonk: :bryn: :bryn:

Enkelte er bare tvers hjennom råtten :sint:

Unregistered
23-12-2002, 15:05
Jeg hadde håpet det hadde ordnet seg:(

Grrrr!!

-Marlene-
09-01-2003, 06:58
ANNMELD HUN DA FOR POKKER!!!!!

Bolla
11-01-2003, 10:27
Herregud da, er det noe å bli så himla overfølsom for - begynne å sippe bare fordi man ikke får den kurven man hadde lyst på i stua? Gå og finn deg en kurv et annet sted da istedenfor å bruke tid og energi på å irritere deg over at noen ikke har overholdt avtalen! Og angående det å anmelde - tror dere virkelig at polititet gidder å bruke tid på å bry seg om noe sånt? Nei, makan til å henge seg opp i og irritere seg over ting litt for mye og litt for lenge...

Gyda
11-01-2003, 18:55
Neimen Bolla, da...
Det er vel klart man vil ha det man har betalt for?
Jeg hadde blitt veldig lei meg selv, jeg, hvis jeg hadde betalt for en vare og vedkommende bare hadde blitt sporløst forsvunnet.

Bolla
11-01-2003, 19:25
Sorry, visste ikke at varen var betalt for - trodde den skulle betales i oppkrav eller noe sånt...