Vis full versjon : Tegn til MA
Tidl. bruker
05-12-2003, 22:31
Istad var jeg på do (unnskyld detaljene) oppdaget jeg noe lyserosa på papriet, kan det være tegn på MA?
Nei det behøver det så absoulutt ikke å være!
Det er SÅ vanlig å ha småblødninger i starten på svangerskapet, hvis du får smerter og blør klumper er det grunn til bekymring.
Slapp av du og kos deg men:baby: i magen, h*n ligger sikkert inni magen å svømmer og koser seg:)
Tror ikke blødninger er vanlig tegn ved MA, ihvertfall ikke et tidlig tegn. Når jeg hadde MA ante jeg ingenting, nettopp fordi jeg ikke hadde noen symptomer. Så viste det seg at fravær av symptomer nettopp det typiske. Alle svangerskapstegn jeg hadde hatt forsvant helt, følte meg i topp form som ikke-gravid. Nå er vel du så vidt jeg kan se mellom 3-4 måned, og da skal jo normalt også en del kvalme osv opphøre, så det kan være vanskelig å vite. Synes du skal kontakte lege eller JM for sikkerhets skyld, men tviler altså på om det er MA. Ingen vits i å gruble på dette.
Ved SA, som kanskje er litt sent nå, er det vanlig med kraftige blødninger og magesmerter, og det kommer gjerne plutselig.
Kjenner godt igjen tanker rundt dette, og det er en belastning i seg selv. Du fortjener å hadet godt i svangerskapet, så bruk de mulighetene du har til ekstrakontroller når du føler du trenger det. Lykke til.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.