Vis full versjon : Omvendt følelse for meg tiltross for flytting av termin bakover....
Mo & Nurket
14-08-2002, 17:22
Jeg fikk også flyttet terminen min tilbake, ikke mer enn 4 dager. Men det betydde at det , i utgangspunktet, blir et januarbarn i stedet for desemberbarn. Det syntes jeg var bra!!! :klapp:
Men den kommer når den kommer som dere sier, så jeg har jo ingen garanti. Med termindato 2. januar kan spretterten like godt komme i desember. Eller kanskje helst et lite nyttårsvidunder :baby: :baby:
Mo & Nurket
14-08-2002, 17:42
Skulle egentlig være en respons på ny termin etter UL
Lillegull
14-08-2002, 17:54
Vet det er mange som snakker om at det er fordeler med det ene framfor det andre. Noen har sagt at det er veldig lurt sånn økonomisk å få barnet i desember (ikke spør meg om hvorfor), mens andre sier det beste er januarbarn pga skole og sånn. Selv tenker jeg mest på at det kan være kjipt å ha bursdag midt i jula.
Jeg vet ikke jeg. Grunnen til at jeg ble litt skuffa, var jo at jeg er dønn utålmodig! Jeg syns jeg har vært gravid i EVIGHETER og nå er jeg mindre enn 4 måneder på vei!! (Siste mens var 5. april)
Men den kommer jo når den kommer osv. Jeg bare gleder meg så VELDIG!!! Er så spent på hvordan den ser ut osv. Gleder meg sånn til å ha den i armene mine... Sukk...
Hilsen glad men veeeldig utålmodig L.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.