PDA

Vis full versjon : litt psyk...

Nøtteliten
04-10-2002, 12:21
var hjemme fra jobb i går og sov hele dagen, til mannen kom hjem 16- og la meg igjen go sov klokka 9....og i dag er jeg alene på jobb så det var ikke så mange alternativer rett og slett...fikk bare komme meg på plass...så her sitter jeg og føler meg veldig pjusk etter ett døyn med diare og kvalme mer enn noensinne...tror det blir en rolig helg for mitt vedkommende! Og forøvrig ingen effektiv dag her på jobb heller, men jeg er da her og kan ta telefonen og svare på mail....Føler meg så utrolig sløv og gleder meg til det snur og jeg får overskudd igjen....

litt klagete nøtteliten (men hei, det går bedre enn i går og jeg har det egentlig veldig bra og vet jeg er heldig som er gravid!)

Tidligere bruker
04-10-2002, 12:40
Lykke til på jobben i dag da!

Hva jobber du med forresten?

:klem: DL 8+5

Nøtteliten
04-10-2002, 13:06
Jeg sitter på kontor og jobber med markedsføring/salg og siden det er høstferie også litt ordreregisterering, og annet forefallende!
Mye telefon og PC!

Nøtteliten

Mariemor
06-10-2002, 00:02
Du får benytte helgen til å flate helt ut, da, Nøtteliten! :)
Jeg har vært på elgjakt i dag. Fin form hele tiden, helt til jeg kom hjem, da jeg bikka på sofaen, og ble der en stund......;)

Klemmer fra Mariemor og knøttet (8+6)

Tidl. bruker
06-10-2002, 00:38
Selvfølgelig er du heldig som er gravid, men det er lov å klage litt. Det høres jo ut som om du har en ordentelig grunn til å klage. Det er ikke så gøy med kvalme og oppkast. Håper at du fikk en rolig dag på jobben.