PDA

Vis full versjon : Jeg ER gravid, ja!

Tidl. bruker
14-08-2002, 17:23
Ikke to uker igjen til termin engang, og plutselig kommer halvkjenninger bort til meg og sier at:"Jasså, her blir det barn etter hvert" Greit nok det, men jeg har jo snakket med dem massevis av ganger tidligere i svangerskapet, og magen har da strutta som bare det da også, synes jeg selv da. Når jeg sier at :"Jo, nå er det bare et par uker igjen", så tror de meg ikke og mener at da har jeg jammen ikke vokst mye, lagt på meg, blitt stor e.l. Herlighet! Jeg veier over 90 kilo jo, og det er fordelt på en ikke akkurat lang kropp. Føler meg som en blåhval. og så tror folk jeg bare er blitt feit! :bonk: Lurer på hvor folk har øynene hen!

Kaija, som nok har kokt for mange hormoner i sommervarmen.

Preggy
14-08-2002, 21:17
Folk er jammen rare når det kommer til å kommentere, eller ikke kommentere gravide kropper! Føler liksom alt som heter oppdragelse og vanlig folkeskikk forsvinner når det kommer til å spørre,grave og kommentere gravide.
....Men på den andre siden så er det jo litt vanskelig å vite hva man skal si også, når man møter gravide som en ikke kjenner så veldig godt. Bare tenk om de hadde spurt om du var gravid dersom du ikke var det, DET hadde jammen vært PINLIG!:blush:
Klarer liksom ikke å ro den vekk.....:eek:

Men herlighet,du som også har så kort tid igjen, de må jo jammen ha vært BLINDE som ikke har sett det tidligere..:bonk:

Du skulle jammen ha sagt, "gravid, jeg......? Nei, jeg er ikke det. Synes du jeg har lagt på meg, kanskje.....?":kjeften: :latter:

Du er helt sikkert en kjempe vakker gravid!:)

Pius
15-08-2002, 15:50
Har sluttet å høre på de :bonk: kommentarene fra alle mulige folk jeg, de sier jo så mye rart om magen og kroppen min! Jeg har sikkert sagt mye dumt til gravide damer selv uten å tenke over at det kan såre/irritere, og trøster meg med at all interesse som oftest er positivt ment!