Vis full versjon : jeg som trodde jeg var avslørt....
Nøtteliten
04-10-2002, 12:29
på jobb, men på morgenen i dag kom en av sjefene våre innom og gav meg en flaske vin med ønske om god helg - siden jeg var eneste som måtte være her i dag...og jeg var så sikker på at han hadde gjennomskuet meg..og flaska kom ikke som en test - han ville bare være litt koslig! Godt å ha et godt sted å jobbe hvor en blir tatt vare på - gleder meg til å fortelle at jeg er gravid her, vet de vil bli glade på mine vegne før de stresser med hvordan de skal fylle stillingen min mens jeg er borte!
Nøtteliten
Tidligere bruker
04-10-2002, 12:32
:)
Så kjekt med enn liten gave til helgen da! Men den må du jo spare til neste jul eller noe:)
Håper du har det bra, og ha en fin helg!
:kelm: DL 8+5
Hyggelig med oppmerksomhet. Vite at folk setter pris på det man gjør.
Jeg fortalte det til sjefen min dagen etter at jeg hadde tatt testen. De fleste andre gjenomskuet meg fordi jeg ikke ble med ut for å røyke.
Mariemor
05-10-2002, 23:31
Så koselig gjort, da. Du har visst ikke en helt vanlig sjef, du! Han får seg sikkert en god latter når han hører at du ikke kan nyte vinflaska på ei stund :D
Klemmer fra Mariemor og knøttet (8+6)
Tidl. bruker
06-10-2002, 00:42
Så koselig gjort av sjefen din da! Jeg har også røpet meg på jobben for lenge siden, men det er jo en koselig hemmelighet å ha.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.