PDA

Vis full versjon : Fra engstelse til glede!!!

sharpy
08-12-2003, 20:16
hei alle sammen!

Her kommer en liten opdatering fra sharpy. For en tid tilbake skrev jeg et innelgg her fordi jeg var engstelig fordi jeg hadde brun utflod on/off. Både i oktober og i november. Tok hcg i slutten på november og fikk vite at det var fin stigning, men fortsatt var jeg engstelig fordi jeg ikke visste om det var noe levende inni meg.....

Vel, nå har jeg vært på U.L og det er et lite levende foster inni meg!!!! Armer og bein og hjerte var var aktivt så nå svever både mann og jeg!!

Men en ting syntes jeg var litt rart. Legen sa jeg var 10+5 og fosteret var 26 mm. Det kan da ikke være riktig?I følge mine beregninger i ettertid burde det være ca 4 cm? Jeg tenkte ikke så mye over det da jeg var der, for jeg bare gråt av glede over at det var noe levende der. Men målte han fra hodet og ned til bein da? Jeg tenker litt på dette da seru......

Klem sharpy

imma
09-12-2003, 22:23
åååå:klapp: :klapp: :klapp: så fantastisk å høre dette.
håper det bare går kjempegreit videre..

Tiana
10-12-2003, 05:03
Hei sharpy :-)

De fleste måler fra hodet til rumpe på UL. Sikkert derfor du har fått forskjellige tall. Det pleier å sta noen koder og så cm på bildet :-) Lykke til

:findag:

oupsi!
10-12-2003, 13:33
Jepp, det er fordi de oppgir målet fra rumpa til hodet. CPR eller CRP eller noe sånt?

Gratulerer med frisk og fin baby i magen!! Jeg var på ul på akkurat samme tid forrige gang, og det var utrolig kult å se den lille teddybjørnen drive og ta saltomortale der inne! :)

sharpy
11-12-2003, 15:27
Heisann! Takk for alle svar!

Har nå fått en liten kul på magen og håper at alt går bra videre...

hilsen sharpy, forløpig termin 070704