PDA

Vis full versjon : Her er meg!

Spoon
04-10-2002, 14:09
Hallo alle sammen!
Jeg er ny her på juniklubben, testet to blå på onsdagen, og det var litt overraskende.. Har en sønn på ett år, og begynte å jobbe igjen for snart to mnd siden. Hadde liksom planlagt å vente et år til før vi skulle prøve å bli gravide, men neida, det gikk ikke som planlagt.:p Men det er jo bare gøy da!

Denne gangen skal vi prøve å holde det hemmelig litt lengre enn forrige gang - fortalte det da noen dager etter at jeg testa. Det spørs bare om noen gjetter det. FOR, jeg skal på tidenes fest neste helg, med en gammel jentegjeng, og jeg kan jo ikke drikke?? Tenkte å kjøpe en flaske alkoholfri vin, men den må jo kamufleres på no måte?? Tips? :???:

Greit å ha noen å dele dette med iallefall, så juniklubben er grei og ha!:klapp:

:findag:

Camilla
04-10-2002, 14:18
GRATULERER med :baby: i magen!!
Og velkommen i juniklubben!!

Klem Camilla
4+2

Linejenta
04-10-2002, 14:26
Selv skal jeg på fest i helgen, så da blir det til at jeg heller over alkoholfri i en vanlig flaske, eller bytter etikett rett og slett.

Siste er kanskje best for da er liksom flaska forseglet..

Vel grattis igjen:-)

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg da.

Klem fra

MokkMokk
04-10-2002, 14:32
Hei Spoon, og gratulerer med :baby: i magen!
Jeg har lagt deg til på terminlista vår, satte den 10. som antatt termin, håper det er greit?

Ser frem til å bli bedre kjent etterhvert! :)

Klem,

bobla
04-10-2002, 21:38
GRATULERER SÅ MYE!!!

det er morsomt å se at juni-klubben vokser:klapp: :klapp:

når det gjelder tips for festen...kan du jo si at du går på antibiotika....skal jo ikke drikke da:D :D :D

Madsine
04-10-2002, 23:56
Gratulerer så mye og lykke til med:baby:

Fint å se at vi blir bare flere og flere

Enni
06-10-2002, 22:24
og velkommen!! :) :)

Jeg hadde studiegjengen på fest i går!!! Da drakk jeg alkoholfri hvitvin kamuflert med aluminiumsfolie (skulle si at det var en gave hvis noen spurte), og drakk munkholm ute! Er vanligvis som en jojo når jeg er på fest, doink doink doink rundt omkring, men jeg var nok litt roligere i går!! Rocka med litt, men ikke så heftig som før. Det var noen som reagerte på det, og da sa jeg bare at jeg hadde vondt i magen!!! Og det ble akseptert!!! :D :D :D

Klemmer fra Enni

Eden
06-10-2002, 22:28
Velkommen i juni klubben. Det er skikkelig artig at det er så mange her!!!:klapp:

hilsen