PDA

Vis full versjon : Svie i brystene - p.g.a. kulde?

stein
09-12-2003, 14:49
Det svir så helt forj...lig :leiseg: :skrik: Det virker som om det har forbindelse med kulden.
Noen som vet hva dette er, hva jeg kan gjøre for å få det til å gi seg?

rita
09-12-2003, 14:51
hei jeg har opplevd at de blir ømme og såre da det er kaldt jeg bruker ull ammeinnlegg jeg og det hjelper...kjøpt de på apoteket håper det hjelper...ellers er de betente da rød på brystvortene kanskje noe betennelse..

partyka
09-12-2003, 14:56
Jeg trodde det var meg det var noe galt med, så nå ble jeg letta. Det svir skikkelig. :bryn: lurer på hva jeg holder på med, når jeg holder meg på puppene. Han må le litt. Det ser unektelig litt rart ut....:blush:

stein
09-12-2003, 15:02
Tusen takk!
Men hva gjør man for å få det til å slutte når det først har begynt? Det gir seg jo etter en stund av seg selv, men den stunden virker veldig lang... Er det noe man kan gjøre?

Tiana
10-12-2003, 05:06
Ja det sviiiir!!! Særlig når det blåser og er surt :-( Jeg bare må holde meg på puppene da jeg. Det er jo så vondt.

Men jeg har funnet ut at de gangene jeg tar ullinnlegg i bhn før jeg går ut, så blir det ikke så kaldt. Jeg gjør alt for å unngå å fryse for tiden.

rarelillemeg
10-12-2003, 08:50
Når det først har begynt er det ikke så lett å stoppe det - bedre å forebygge: ullinnlegg eller ulltrøye. Og vindtett jakke ytterst. Vet om folk som har surret skjerf rundt bysten også for å forhindre problemet... Men det er altså velkjent, normalt, og ubehagelig, ja... :uff: