Vis full versjon : Har dere prøvd dette for å bli gravid?
*spretten*
04-10-2002, 15:19
Hei!
Er det noen her inne som har prøvd soneterapi (refleksologi) ?
For å bli gravid?
Har det hjulpet på noen?
Celinemor
har ikke prøvd refleksologi selv, men har hørt mye positivt fra andre som har testet det;) ;) ;)
regner med at de gjør som andre alt. beh. og stimulerer livmor til å ta imot egget når det er befruktet,for at det skal feste seg lettere...
beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer.....
mvh
Hypoline
08-10-2002, 17:18
Vi prøvde i tolv måneder uten å lykkes. Så begynte jeg med homopeut medisin kombinert med fotsoneterapi. Etter 3 behandlinger var jeg gravid. Jeg anbefaler det på det sterkeste....
Hei
Jeg startet med fotsoneterapi kombinert med litt homeopat medisiner etter å ha forsøkt lenge å bli gravid (med kun et resultat som dessverre ble en Missed Abortion) etter å ha fått 4 behandlinger over ca 2 mnd (hvis jeg husker riktig) så ble jeg gravid og er nå 31 uker på vei
Han som behandlet meg sa at han hadde veldig gode resultater og at dette var noe av det som var virkelig morsomt å jobbe med fordi det så ofte gikk bra !
Egentlig var det visst et slags "tre fase program" jeg skulle gjennom men jeg rakk bare å komme til fase 1 og det skjedde med mange sa han.
Lykke til !!!
Klem fra Charly + Lille Håp 31 blank :findag:
Hei,
jeg gikk også til homeopat/soneterapeut. Om det var det som gjorde utslaget er jo umulig å si helt sikkert, men jeg ble nå gravid i hvert fall! Jeg tror at særlig soneterapien hadde noe for seg.
Lykke til! :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.