PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Isabella

Isabell@
04-10-2002, 15:23
Jeg har ikke vært sidene på en uke, så nå må jeg nesten oppdatere litt.

Jeg har vært sykmeldt i fire dager pga kvalme, oppkast og generelt dårlig form. Jeg kunne nok tenkt meg å hatt noen dager til, men legen syntes tydeligvis ikke at jeg var dårlig nok ( jeg klarte jo ikke å få i meg noen ting på to dager!!!!). Er i bedre form nå, men er litt spent på neste uke. Jeg tror det kan bli tøft å jobbe fullt.

Idag var jeg til ultralyd og så en liten spire med bankende hjerte og som beveget seg. Men.... jeg ble satt tilbake 11 dager!!!:???: Det syntes jeg var mye, jeg hadde regnet med å bli satt litt tilbake, men ikke så mye. Ja, ja, så nå er jeg altså 8+5 og har termin 14.05 i stedet for 06.05. (første legens termin var 03.05). Alt var i hvert bra og mannen min syntes det var så gøy å se den lille, selv om han også syntes det var litt kjipt å bli satt så mye tilbake.

Så nå er jeg online igjen. Godt å være tilbake!!

Tidligere bruker
04-10-2002, 16:43
Bra å høre du er bedre.

Men hvordan er du 8+5 da? Jeg er jo 8+5 i dag, og har termin 11 mai!

Isabell@
04-10-2002, 17:13
Det var det legen sa, men han var veldig usikker.... Babyen tilsvarte 8+5 ifølge ultralyden, så kanskje jeg egentlig har termin samtidig med deg? Jeg er helt :gal2: av alle disse tallene....

Isabell@
04-10-2002, 17:18
for hvis jeg bare er 8+5 skal jeg ha testet positivt omtrent da egget festet seg....

Nøtteliten
04-10-2002, 17:44
godt å høre at alt var bra med babyen Isabella!
Terminen din hørtest da litt rar ut...og jeg tror vi må ta de legeterminene med en klype salt til å begynne med...som du selv sier, festing av egget og pos test kan ikke skje samtidig! Jeg stoler fortsatt mer på min termin enn legens jeg da - både fordi jeg vet når vi hadde kos siste gang før mannen ble borte i 2 uker med jobb og fordi jeg synes legen var en dust så gidder jeg ikke henge meg opp i måla hans, er ikke sikkert han fikk det riktig til engang! Vi får nok bare se når UL i uke 17/18 kommer om ikke det retter seg litt opp da!

Fikk dere med bilde da?

Ha en god helg!

Nøtteliten