PDA

Vis full versjon : Flere med konsentrasjonsproblemer på jobb???

Mo & Nurket
14-08-2002, 17:32
Hm... i dag har jeg knapt gjort det skapte gram fornuftig på jobb. Jeg har vært på internett, tatt disse kjønnstestene og er i grunnen ganske så umotivert.

Det er litt merkelig, for etter å ha vært et arbeidsjern uten like på jobb de siste årene er fokusen helt andre steder for tiden. Jeg er rett og slett ikke så veldig interessert. Det verste er at jeg slett ikke har tid til å sitte slik jeg gjør nå, men jeg gjør det likevel.

Jeg MÅ bare sjekke om noen har skrevet noe nytt, eller så må jeg bare skrive noe. Eller så er det ett eller flere herlige små spark i magen som setter meg helt ut av spill og gjør meg fjern i blikket... (sukk) :baby:

Jeg får skikkelig dårlig samvittighet:blush: Nå må jeg skjerpe meg!! :bonk:

Kan jo ikke akkurat holde på slik i 31/2 mnd til!!!

Lillegull
14-08-2002, 18:05
Så deilig å høre!! Har selv superdårlig samvittighet. Har masse jeg burde ha gjort, men sitter så mye og diller! Har det akkurat på samme måten. Jeg har også vært veldig aktiv og "flink" på jobb tidligere, men nå er motivasjonen heller dårlig.

En ting er jo at jeg tenker så mye på det, og kikker så mye på disse sidene. Men når jeg jobber er jeg så utrolig treg og trøtt at det er helt flaut. I forigårs kom en kollega inn på kontoret mitt i 14.tiden og spurte om jeg ikke kunne være med å være litt kreativ - Han hadde et prosjekt der han måtte finne på noe litt spenstig. Vanligvis hadde jeg vært engasjert osv... Men nå var tenkte jeg bare "ånei!!! kreativ?? jeg? nå?" Det var det siste jeg kunne tenke meg - og jeg var så sliten så jeg måtte spørre om vi ikke kunne ta det i dag istedet. (Hadde mareritt i natt om at jeg fikk sparken..)

Jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal gå hvis det fortsetter sånn...:(