PDA

Vis full versjon : Synsforstyrrelser...

Kiki2
04-10-2002, 18:11
fikk jeg istad. Kjempe-ekkelt! Jobber jo foran pc'n hele dagen og plutselig begynte bokstavene og tallene på skjermen og på tastaturet å danse og blande seg sammen for meg... Tok vel 20-30 min. før det ga seg. Noen flere som har opplevd noe lignende?
Det trenger jo ikke være pga. svangerskapet, men man har en tendens til å alltid skylde på den nå...

God helg jenter!

Nøtteliten
04-10-2002, 18:15
Hei -
jeg har også hatt litt problemer med det i perioder når jeg er sliten/stressa og lite uthvilt, både før svangerskapet og nå mens jeg er gravid og lettere er sliten - gir blod og der fikk jeg engang beskjed om at det kunne komme av lave jernlagre, at jeg lett blir svimmel og mister kontrollen på øynene...men hvem vet - hvis det gjentar seg ville jeg snakket med en lege om det, bare sånn for å være på den sikre sida!

God helg til deg også!

Nøtteliten

Kiki2
04-10-2002, 18:21
...det kan nok være det. Sist jeg fikk tatt blodprøver (for noe annet), var verdiene på jern litt i grenselandet til for lave, men akkurat o.k. Så det er vel sjanser for at de har blitt enda litt lavere nå...
Men de sjekker vel det på kontroll uansett.

Takk for tipset!

Freja
04-10-2002, 19:34
Hei

Opplevde det samme forrige uke. Ikke morro i det hele tatt. Fikk komme til JM direkt på sjekk for å se hva det kunne være.
Og som jentene sier over her kan det være jernet som spöker.

Hadde Hb på 104 og blodtrykk på 90/63. JM var ikke fornöyd i det hele tatt. Så nå er jerntilskudd som gjelder for meg.

Se også til å være uthvilt. Er du trött på em. så sov en time eller to om kan. Du vinner bare på det selv.

Freja 27+1:findag:

Tidl. bruker
04-10-2002, 19:39
.