PDA

Vis full versjon : Masse Vonde Kynnere!

Siw Anita
04-10-2002, 19:59
hei!
Trenger råd her. Jeg venter mitt tredje barn nå i februar.Jeg har fått masse Vonde kynnere i disse siste ukene.En dag her hadde jeg så vondt i flere timer ,at jeg var sikker på at jeg hadde veer.jeg tok en dusj etter noen timer og da ga det seg litt.
Kan masse kynnere sette igang fødsel? bør jeg ta det med ro,eller kan jeg stresse litt omkring.Jeg fikk skikkelig smerte den dagen etter at jeg hadde vasket gulvet.Sliter med bekkene også.Er det noen som kan gi meg et råd? Hadde ikke kynnere når jeg gikk gravid sist gang,kan ikke huske det iallefall.klem fra siw Ps:det gjør så vondt,magen blir kjempe hard og det er skikkelig smerter imagen,kvalme,vond rygg.:(

Hege20
05-10-2002, 02:37
Tror nok jeg hadde ringt legen for å høre å kanskje komme på en kontroll. Nå er det jo helg så du kan jo kanskje ringe føden bare for å høre.

Er ikke så plaget med kynnere så jeg vil bare gi deg :klem:

vjensen
15-10-2002, 13:21
Er det ok om jeg bryter inn i tråden deres? Lurer på hva kynnere er, hvordan de kjennes ut, hvor lenge de varer.

Siw Anita
15-10-2002, 18:00
kynnerene mine er veldig vonde.noen har bare litt ubehag.men her er det smerter som minner om veer.blir hard mage,vondt nederst i ryggen,kvalm.kynnere går fort over sier de,men mine kan vare i flere timer i strekk.og det er slitsomt.får alltid kynnre når jeg vasker å steller.

anworren
22-10-2002, 12:40
Det er viktig å huske at kynnere ikke skal være tette og regelmessige (som veer). Jeg hadde urinveisinfeksjon uten å vite det, og det førte til at livmora tok til å jobbe som besatt. HAdde kynnere hvert 5. minutt i et døgn. Enda på sykehus, de var redde for blindtarmbetennele og slike uhumskheter. Da jeg fikk antibiotika gikk det over.

Ta kontakt med lege dersom du er i tvil, det kan være betennelser nær livmor som påvirker den. MEN: livmormunnen min var lang og lukket, selv etter tette, vonde kynnere i over et døgn, så det hadde ikke påvirket babyen eller "nesten-satt-i-gang-fødselen".

Jeg fikk ellers beskjed om å roe ned tempoet, så det prøver jeg å gjøre. Er ikke sykmeldt.