PDA

Vis full versjon : Så var det ikke over allikevel....

Myran
04-10-2002, 20:43
Nå er jeg helt i villrede, og trenger erfaringer her!
Dro til sykehuset i dag for utskrapning da hcg-nivået mitt bare hadde økt fra 2500 til 2800 på to dager og vi ikke kunne se hjerteaktivitet på UL................:leiseg:
MEN, så skulle vi ta en Ul til i dag og da hadde jammen hjertet begynt å slå. Vi kunne se det helt tydelig og to leger kom inn for å se og sa at dette så jo fint ut. Slå den!
Er det virkelig mulig at svangerskapet mitt kan fortsette med disse oddsene her? Vi tok nye hcg-prøver i dag, men hva hvis disse ikke stiger noe særlig heller, hallo det har jo vært en utvikling her. :bonk:

Det er jo ikke over det her ennå da, er det noen som har hørt om noe lignende? Vet jo ikke helt hva jeg skal tro, men tør ikke håpe helt ennå.

Hilsen fra Myran som klamrer seg fast i mai-klubben :gal2:

Happy
04-10-2002, 20:48
Så flott da Myran!:klem: Vi vil jo gjerne ha deg her helt til laaangt utti mai, vet du;) . Håper at alt går bra vidre fremover også. Du får holde oss oppdattert, vi er her når du trenger oss!!!:)

Kitty
05-10-2002, 03:02
Jeg vet ikke hva jeg hadde tenkt hvis jeg var deg, men det er i alle fall mye rart som skjer mellom himmel og jord - vi krysser fingrene for flere gode nyheter!!

Snakk om å vente i åndeløs spenning.......

Mariemor
05-10-2002, 23:39
Så flott å få se det lille hjertet slå, da. Men jeg skjønner du er litt i villrede. Du får "kjøre" legen litt når du snakker med han/henne igjen. Men et hjerte som slår virker jo veldig oppløftende, da...:)
Jeg krysser fingrene for deg :klem:

Klemmer fra Mariemor og knøttet (8+6)

Kjersti
05-10-2002, 23:43
*krysser fingrene for dere*

Håper dere kan bli hos oss i maiklubben!:)

:klem: :klem:

Kajsa
06-10-2002, 15:56
Hei Myran,
Det du beskriver opplevde min venninne i fjor sommer. Hun fødte en nydelig gutt i februar. Så etter en traumatisk begynnelse forløp resten av svangerskape helt normalt. Dette går bra !!

Myran
06-10-2002, 18:26
...men i dag blør jeg visst i bøtter og spann, så spiren min var visst ikke levedyktig :leiseg:
Ja, ja sånt skjer. Nå har jeg sørget så mye allerede at jeg bare må se fremover istedet.

Lykke til alle sammen, jeg ønsker dere flotte svangerskap og nydelig små :baby:

Hilsen fra Myran

Tidl. bruker
06-10-2002, 21:40
Utrolig trist å høre!!! :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Vil bare sende deg mange trøsteklemmer :stakar::stakar::stakar::stakar::stakar::stakar::stakar: og si at jeg X'er fingre og tær for at du snart får en ny spire i magen! XXXXXXXXX

Lykke til videre, Myran!

Nøtteliten
07-10-2002, 11:12
Sender mange :stakar: :stakar: :stakar: og håper du snart kan melde deg inn i en ny terminklubb! Tenker på deg!

:leiseg: :leiseg: :leiseg: Nøtteliten

Mariemor
07-10-2002, 12:55
Det var trist å høre :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Håper det går deg vel videre, og at du snart er her inne igjen.
Masse lykke til fra meg!!!!!

:stakar: :stakar: :stakar:

Klemmer fra Mariemor og knøttet (9+1)

HormonellaDevil
07-10-2002, 13:13
:leiseg: Håper du kommer videre fort, det er vel ikke noe særlig å gå sånn i uvisshet så lenge som det du har gjort.

Ønsker deg masse lykke til i fremtiden!

nero
07-10-2002, 13:55
:leiseg:
Veldig, veldig trist å høre..........
Lykke til, håper vi ser deg her inne igjen snart:stakar:

Klem nero og nurket 9+0 :baby:

Nuta
07-10-2002, 14:03
Uff:( Det var trist og høre..ta godt vare på deg selv og håper og se deg her inne igjen snart:)

amn
07-10-2002, 14:19
Så trist:leiseg:
:stakar: :stakar: :stakar: Til deg og håper du har mange rundt deg som støtter deg......