Vis full versjon : varmt nok i vogna...
har inntrykk av at alle kjøper voksipose/skinnpose til vogna/bærebagen. jeg får låne en vinterdress ( boblestoff med pose til beina) av en venninne. blir babyen varm nok i den med dyne på toppen? hadde vært fint å slippe utgiften til voksipose hvis det viser seg å være tilstrekkelig med dette :)
synes det hørtes litt kaldt ut, men hvis du har tenkt å ikke gå utendørs når det blir kaldere enn 4-5 kuldegrader så holder det sikkert. Pluss å ha barnet sovende inne og ikke ute i vognen på dagtid.
Man får jo tak i Både Voksiposer og saueskinnsposer brukt til en rimelig penge. men det er klart at hvis man ikke har råd, så har man ikke råd;)
Ullpledd og kanskje et saueskinn under barnet hvis du har tilgang på noe sånnt?
:findag:
Så nettopp at det var en voksi tilsalgs på
libero.no. Kostet bare 400,- ;)
Voksien er iallefall god og varm, glad jeg kjøpte min :D
huff....;) bare for å forklare litt nærmere!
vi har normalt god råd og har ingen planer om å la lillebaby fryse i vinter :baby: !
grunnen til at jeg spør, er at vi har hørt at det er vanskelig å få plass til den polstrede ringen som er en del av sikringen når du bruker bagen under bilkjøring når man også har voksipose i bagen. vil så gjerne at alt skal være så trygt som mulig. har heller ikke tenkt at babyen skal være mer ute enn til og fra bilen de første par månedene. tenkte også å legge lammeskinn i bunnen av vogna.
voksipose er sikkert veldig greit å ha når vi skal begynne å trille turer :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.