Vis full versjon : Har du tatt vare på "de to blå"?
MokkMokk
04-10-2002, 23:09
..eller er det bare meg som har vært :bonk: og tatt bilde av herligheten?
Jeg kan ikke se meg mett på pinnen som konstaterer at det er spire i magen min, greit å ha det som minne kanskje? :p
Vel, her er den ihvertfall! Er den ikke fin? :latter:
(har aldri lagt ut bilde her før, så vi får se da, om vi får til dette.. ;))
Klemmer fra
MokkMokk
05-10-2002, 01:34
Hmm.. *venter spent*
..og gjentar: dette har jeg aldri gjort før! :p
jeg må innrømme at jeg ikke tok bilde av testen, men jeg tok en ekstra test når min mann kom hjem fra fjellet, for at han også skulle få se det:D :D :D
gleder meg heller til UL bildene som man får rundt 18 ss-uke. :uff: :uff:
da man endelig får se nurket som en ordentlig baby!!!:klapp: :klapp:
Jo jeg har tatt vare på testene mine, med eldstemann helt til etter at han var født (men da var de blå strekene bleknet veldig).
Med nr. 2 tok jeg bare vare på den til det virkelig gikk opp for meg at jeg var gravid.
Testen jeg tok i dag, ligger på nattbordet..noen dager har jeg no tenkt å beholde en liiiten stund i hvertfall....
:findag:
hilsen
Tok bilde av testen din. Fin måte å ta vare på de første bevisene på at man har blitt gravid det.
Så kommer jo UL bildene etterhvert som du også må ta vare på, for de er kjempefine å sette inn i babyboken til barnet ditt.
Ta derfor vare på bildet av testen din også slik at du kan lime inn det også, samt at du skriver om hvordan du opplevde det å oppdage at lillenurket var underveis.
Barna synes det er kjempe morro å få lese om dette når de blir større.
Gjør gjerne noen små notater igjennom hele svangerskapet som du kan ta med i en slik bok, dette har jeg gjordt slik at jeg ikke glemmer noen ting som jeg synes er litt fint å ta med i boka til barnet. Jeg hadde med meg en liten notisbok også på sykehuset (når jeg fikk mine barn) slik at jeg kunne skrive dagbok fra tiden på føden og barselsavd.
Jeg gjør dette også denne gangen:D
Klem:klem: fra Shecat (aprilklubben) og lillenurket:baby: som blir 12 uker i morra :klapp: :D
Har nok ikke gjemt på mine, tok tre stk, og de blekna ganske fort. Men det var jo en god ide å ta bilde av testen, det tenkte jeg ikke på. Får bli neste gang det!!!:) :)
Klemmer fra Enni
Har tatt bilde av den, men det fordi jeg sendte bilde på mail til min kjære og fortalte det slik. Skulle jo ikke teste på lenge, men så bare måtte jeg. Sendte bilde til ham uten tekst, han tok den med en gang, var like overrasket som meg :D
Foreløpig ligger i de (har tatt to) i skapet på badet. Måtte gjemme dem idag da mine foreldre kom på besøk ;) Kommer vel til å kaste dem etterhvert, men føler det er litt spesielt denne gangen siden det mest sannsynligvis er siste gangen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.